“Gemoedelijke sfeer”

Keukens: Amerikaans, Barbecue, Australisch
Geschikt voor: Barscene
Wijk: Binnenstad-Zuid
2 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

er hangt een erg gemoedelijke sfeer en de bedieningen neemt de tijd en moeite voor je. Hierdoor krijg je een welkom gevoel. Daarnaast zijn de gerechten en bieren afgestemd op nieuw Zeeland en Australie waardoor je eens wat anders probeert!

Datum van bezoek: oktober 2020

10 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlocatie. Mooi gelegen bij het centrum. Sfeer van Australië en Nieuw-Zeeland, waar de bediening ook vandaan leek te komen. Vriendelijk en relaxt. Uitgebreide kaart voor eten en drinken. Het eten kwam relatief snel en was erg lekker. Je moet wel van grill houden want dat voert de boventoon. De porties zijn groot. Nou hadden wij ook een XL grill en een grote spareribs besteld en die kregen we met twee volwassen kerels niet helemaal op. De prijs is prima in verhouding tot de kwaliteit, sfeer en hoeveelheid.

Datum van bezoek: juni 2020
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke shared en normale gerechten op de kaart + vele heerlijke biertjes! Wij hebben een enorm leuke en gezellige avond gehad. Het personeel is vriendelijk en zij zorgen ervoor dat je niks te kort komt.

Datum van bezoek: maart 2020
28 januari 2020 beoordeeld

Toen we hier gingen eten hebben we alle shared dished besteld. We waren met vier mensen en konden zo van alles wat proberen. Het restaurant is mooi aangekleed, erg leuk. Het personeel is vriendelijk en de bediening is snel. Het eten is ook goed, maar niet heel bijzonder, anderen in het gezelschap vonden het eten daarentegen fantastisch dus smaken verschillen.

Datum van bezoek: januari 2020
22 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant met gerechten uit Australië en Nieuw-Zeeland. Ze hebben een leuke kaart in de vorm van een krant. Foodsharing is hier ook prima te doen. Er zijn veel internationale bieren te krijgen, maar ook Nieuw-Zeelandse cider en andere drankjes. Je mag kiezen uit verschillende nagerechten die er aantrekkelijk uitzien. Het personeel is vriendelijk en attent. De eigenaar is een 'Kiwi' die het zijn gasten naar de zin maakt.
Het is hier echt leuk zitten!

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Pacific. Buzz, Beer & BBQ bekeken, bekeken ook

Groningen, Groningen
Groningen, Groningen

In Pacific. Buzz, Beer & BBQ geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.