Alma N

hele vriendelijke mensen

Beoordeling van Leonardo Hotel Groningen
5,0 van 5 bollen6 mrt 2024 beoordeeld
Wat een leuk hotel! En zulke vriendelijke mensen die er werken! Mn vriend gaf aan dat ik graag een bad zou willen, we werden gelijk geüpgraded en kregen een hele mooie kamer met bad, hoe leuk!
De kamers zien er mooi uit en t is er heerlijk stil.
Zeker een aanrader om nog eens naartoe te gaan, dank jullie wel voor de goede zorgen!
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht voor zaken
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
2.2 km van Leonardo Hotel Groningen
Flonk Hotel Groningen Zuid, BW Signature Collection
1.6 km van Leonardo Hotel Groningen
2.7 km van Leonardo Hotel Groningen
Restaurant
This is one of the terraces around our lounge, a great place to sit outside and enjoy your breakfast :)
  • ZenHotels.com
  • Official Hotel Site
6.7 km van Leonardo Hotel Groningen
Meer hotels in Groningen bekijken
Beoordeeld op 25 december 2023

Fijne sfeer! Fantastisch diner en ontbijt. Mooie en zeer rustige hotelkamer.
Personeel is zeer behulpzaam, parkeren makkelijk onder het hotel. We waren hier met onze kinderen en ook die hebben genoten van het verblijf!

Beoordeeld op 20 december 2023

Geweldige trainingsdag (+ voor overnachting) in Groningen. Lokale gastvrijheid op en top! Leuk concept waar de ‘chefs’ het eten naar de tafel brengen en beleving centraal staat. Dikke aanrader voor zakelijke overnachting, maar zeker ook voor een lekker weekendje Grun. Dank aan het hele team voor de geslaagde dag.

Kamertip: Direct aan de ring, makkelijk parkeren onder het hotel. Met de fiets binnen een paar minuten in de stad.
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 10 december 2023 via mobiele applicatie

Zoals gewoonlijk zeer goed en gastvrij ontvangen door Anouk bij de receptie, de kerstsfeer is goed te speuren in het hotel en het restaurant gedeelte leuk gestyled. Personeel zeer vriendelijk, professioneel en net, kamer zoals gewoonlijk weer super schoon en fris en als man met een buitenlands nummer belt wordt er in de desbetreffende taal beantwoord( zeer goed) kan helaas niet meer geven dan 5 sterren ze hebben er 10 verdient.
Zeker een aanrader.

Groetjes Fabian
En tot de volgende x

Beoordeeld op 7 november 2023

Na het inchecken kreeg ik een enorm leuke verassing, ik was guest of the day, dus een kamer upgrade én gratis drankje. Top kamer en gezelligheid dankzij Dex en Yorick! Ik boek hier zeker nog een keer!

Datum van verblijf: oktober 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 23 oktober 2023

Kamer erg klein, entree slecht, receptie slecht aangegeven, waterkoker smerig, alleen maar groene thee.

Hotel is maar 3 verdiepingen rest is particuliere appartementen.

Uitzicht oké. Ov op 5 minuten afstand.

Kamertip: Geen aanrader
Datum van verblijf: oktober 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
Yorick Bouman, Guest Services / Front Office van Leonardo Hotel Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2023

Beste Nikki,

Bedankt voor jou review. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat jij niet tevreden het hotel hebt verlaten! Dit zien wij graag anders en komen graag met jou in contact om het hier verder over te hebben! Wij hopen nog een tweede kans van jou te krijgen.

Yorick Bouman