Ronald Fabian v

Super verblijf met super personeel

Beoordeling van Leonardo Hotel Groningen
5,0 van 5 bollen10 dec 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Zoals gewoonlijk zeer goed en gastvrij ontvangen door Anouk bij de receptie, de kerstsfeer is goed te speuren in het hotel en het restaurant gedeelte leuk gestyled. Personeel zeer vriendelijk, professioneel en net, kamer zoals gewoonlijk weer super schoon en fris en als man met een buitenlands nummer belt wordt er in de desbetreffende taal beantwoord( zeer goed) kan helaas niet meer geven dan 5 sterren ze hebben er 10 verdient.
Zeker een aanrader.

Groetjes Fabian
En tot de volgende x
Datum van verblijf: december 2023
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deluxe Suite
2.6 km van Leonardo Hotel Groningen
2.7 km van Leonardo Hotel Groningen
Meer hotels in Groningen bekijken
Beoordeeld op 7 november 2023

Na het inchecken kreeg ik een enorm leuke verassing, ik was guest of the day, dus een kamer upgrade én gratis drankje. Top kamer en gezelligheid dankzij Dex en Yorick! Ik boek hier zeker nog een keer!

Datum van verblijf: oktober 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 23 oktober 2023

Kamer erg klein, entree slecht, receptie slecht aangegeven, waterkoker smerig, alleen maar groene thee.

Hotel is maar 3 verdiepingen rest is particuliere appartementen.

Uitzicht oké. Ov op 5 minuten afstand.

Kamertip: Geen aanrader
Datum van verblijf: oktober 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
Yorick Bouman, Guest Services / Front Office van Leonardo Hotel Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2023

Beste Nikki,

Bedankt voor jou review. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat jij niet tevreden het hotel hebt verlaten! Dit zien wij graag anders en komen graag met jou in contact om het hier verder over te hebben! Wij hopen nog een tweede kans van jou te krijgen.

Yorick Bouman

Beoordeeld op 20 juni 2023

Heerlijk verblijf gehad samen met mijn dochter. Hotel met een fijne sfeer en gastvrij personeel. Vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn mooi en schoon, heerlijk geslapen. Locatie van hotel is prima. Je bent zo in het centrum. Er zijn ook fietsen te huur indien gewenst.

Datum van verblijf: juni 2023
Yorick Bouman, Guest Services / Front Office van Leonardo Hotel Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2023

Bedankt dat je ervoor hebt gekozen om in Leonardo Hotel Groningen te verblijven en bedankt voor het delen van je geweldige ervaring. We zijn verheugd te horen dat jij en je dochter een heerlijk verblijf hebben gehad.

Het doet ons goed te weten dat je ons hotel als sfeervol hebt ervaren en dat ons team je gastvrij heeft ontvangen. We zijn trots op onze vriendelijke en behulpzame medewerkers, die er alles aan doen om ervoor te zorgen dat onze gasten zich comfortabel en goed verzorgd voelen.

We zijn ook verheugd dat je de schoonheid en netheid van onze kamers hebt gewaardeerd, aangezien we hoge normen hanteren op het gebied van hygiëne en een comfortabele omgeving bieden waarin gasten kunnen ontspannen. Het is geweldig om te horen dat je heerlijk hebt geslapen.

We zijn blij dat de locatie van ons hotel aan je behoeften voldeed en gunstig gelegen is nabij het centrum. We begrijpen hoe belangrijk een goede locatie is en het verheugt ons dat het je algemene ervaring in Groningen heeft verbeterd. Bovendien bieden we graag fietsverhuur aan voor gasten die de stad op wielen willen verkennen.

Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden en positieve review. We hopen je en je dochter in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Yorick
Guest Relations Manager

Beoordeeld op 18 juni 2023

Samen met mijn zus twee nachten verbleven. Fijn hotel, schone kamer, de chef’s burger was lekker en het ontbijt ook! De zon scheen, we aten ons ontbijt op het terras en de vriendengroep naast ons speelde muziekinstrument. Heerlijke sfeer. We kregen fietsen te leen waarmee we binnen 15 minuten in het centrum waren. Ook fijn de kan met ijswater bij de receptie. Al met al een goede ervaring!

Datum van verblijf: juni 2023
Beoordeeld op 5 maart 2023

Mooi en prima hotel.Prachtige intree en ruime plek om te parkeren.
Goede bedden,heerlijke douche en vriendelijk personeel. en heerlijk ontbijt.
Erg gemoedelijke ontbijtruimte in gezellige sfeer.
Erg gastvrij. Voor een overnachting in de stad Groningen een toplocatie,rustige locatie ook.
Mogelijke problemen worden serieus genomen en passend opgelost.
Een aanrader.

Datum van verblijf: februari 2023