Mallint
Gouda, Nederland

Prima hotel aan de rand van de stad

Beoordeling van Leonardo Hotel Groningen
4,0 van 5 bollen23 feb 2023 beoordeeld
Net naast de rondweg (waar ze nog druk mee aan werk zijn, maar je geen hinder van hebt) ligt dit hotel, gevestigd in de drie onderste etages van het imposante bouwwerk. Parkeren kan in de parkeergarade (9,50) of gewoon in de straat voor niets. Bijzonder is dat het hotel is gevestigd in twee gebouwen, verbonden door een brug met zitjes. Onze superior kamer keek uit op een klein parkje en de bouwput van de N7. Heel erg lekkere bedden, mooie kamer en 's ochtends veel keuze aan het ontbijtbuffet, al waren wij er rond 9 uur en werden sommige zaken niet meer bijgevuld. Maar er bleef nog genoeg te kiezen over. Hotel is zeker een aanrader.
Datum van verblijf: februari 2023
3,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Exterior view
3.9 km van Leonardo Hotel Groningen
Gratis parkeren
Meer hotels in Groningen bekijken
Beoordeeld op 6 februari 2023

Voor een citytrip, een toelatingsexamen van de RUG of een bezoek aan Martiniplaza is dit een prima uitvalsbasis.
Mooie kamer, lekker ontbijt.
Er is een parkeergarage, dit kost wel 9,50 (zou wel inclusief moeten zijn).

Kamertip: Vraag een kamer met uitzicht (anders zit je op de begane grond)
Datum van verblijf: februari 2023
Beoordeeld op 30 januari 2023

Zeer prettig, gezellig en comfortabel hotel, uitstekende service! Het eten was enorm goed! Van de check in, het ontbijt als het avondeten, een plezierige ervaring. We komen graag snel terug, dank jullie!

Datum van verblijf: januari 2023
Beoordeeld op 25 december 2022

Parkeren in parkeergarage onder het hotel. Alleraardigst ontvangst en ook de bediening was dikke prima. Zeer behulpzaam. Heerlijk gedineerd en uitstekend ontbijt. Ruime kamer en een heerlijk bed. Aanrader.

Kamertip: Wij verbleven in kamer 305. Heerlijk rustig.
Beoordeeld op 25 december 2022

- Fijne, nette, ruime, schone kamer.
- Makkelijk parkeren onder hotel.
- Sfeervol restaurant, uitgebreid ontbijt.
- Ongedwongen sfeer, aardig personeel.
- Ondanks de hoeveelheid kamers, voelt het hotel kleinschalig aan.
- We komen zeker terug!

Beoordeeld op 25 december 2022 via mobiele applicatie

Op kerstavond met de familie hier mogen verblijven. Wat een heerlijke plek!! Het personeel is super vriendelijk en attent, de bedden liggen heerlijk en de douche was fantastisch. Na een riant ontbijt zijn we met lichte tegenzin vertrokken.. Maar we komen zeker weer terug!