Mdevried

Uitstekend

Beoordeling van Leonardo Hotel Groningen
5,0 van 5 bollen21 dec 2022 beoordeeld
Uitstekend hotel met prima bedden en goed ontbijt. Zeer vriendelijk en attent personeel. Handig parkeren onder het hotel en vlak bij de snelweg. Restaurant en bediening leveren kwaliteit. Kom hier zeker terug.
Datum van verblijf: december 2022
Reistype: Bezocht voor zaken
Is er een probleem met deze beoordeling?
2.2 km van Leonardo Hotel Groningen
  • Mercure
0.2 km van Leonardo Hotel Groningen
2.7 km van Leonardo Hotel Groningen
Restaurant
This is one of the terraces around our lounge, a great place to sit outside and enjoy your breakfast :)
  • Agoda.com
  • ZenHotels.com
1.5 km van Leonardo Hotel Groningen
2.3 km van Leonardo Hotel Groningen
Meer hotels in Groningen bekijken
Beoordeeld op 5 december 2022 via mobiele applicatie

Nette ruime kamer
Fijn bed en lekkere douche.
Veel ramen.
We hadden uitzicht op de bouwput naast het hotel maar het was zaterdag dus er werd niet gewerkt en hadden we er geen last van.
Door de week is dat denk ik anders.

Graag zou ik een iets feller licht bij de spiegel in de badkamer hebben gehad maar dat is enige puntje van ‘wensen’.

Hotel was vol maar niets gehoord op de gang oid.

Kamertip: Hotel heeft parkeergarage (tegen betaling). Je kunt ook elektrisch laden. OV op loopafstand. Uber naar centrum prijs ongeveer 13 euro
Datum van verblijf: december 2022
Beoordeeld op 18 april 2022

Heerlijke lichte comfortabele kamers. Goed bed. Lekker ontbijt. Kamer schoon en een goed uitzicht. Qua overige faciliteiten heeft het hotel een terras om lekker even buiten te zitten en hebben de kamers ramen tot de vloer voor veel lichtinval, kortom een prima hotel voor even een
nachtje weg. Kom er graag weer.

Datum van verblijf: augustus 2021
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 11 maart 2022 via mobiele applicatie

Erg goede service van het vriendelijke personeel!
Mooie schone kamer met een heerlijk bed!
Het eten in het restaurant was top net als het ontbijt buffet in de ochtend!
Ik vind het echt een aanrader!
Zodra ik weer in Groningen ben dan zal ik hier zeker weer heen gaan

Datum van verblijf: maart 2022
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 15 februari 2022 via mobiele applicatie

Een prima Hotel met nette kamers.
Bedden slapen prima en ook de kamers zijn stil, ondanks dat het hotel aan de ring ligt.
Nu al meerdere nachten hier verbleven.
Ook diner is van prima kwaliteit. Lekker gegeten met gevarieerd aanbod op de kaart.

Datum van verblijf: februari 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 oktober 2021 via mobiele applicatie

Fijne ontvangst receptie. Kamer was niet echt schoon, bureau smerig, vuilnisemmer in de badkamer was niet geleegd en de kleine shampoflesjes waren leeg en niet vervangen. Prima bed. Het ontbijt was goed verzorgd met ruime keuze.Verder was alles goed geregeld.

Datum van verblijf: oktober 2021