Dennis v
Randwijk, Nederland

Prima hotel

Beoordeling van Leonardo Hotel Groningen
4,0 van 5 bollen15 feb 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Een prima Hotel met nette kamers.
Bedden slapen prima en ook de kamers zijn stil, ondanks dat het hotel aan de ring ligt.
Nu al meerdere nachten hier verbleven.
Ook diner is van prima kwaliteit. Lekker gegeten met gevarieerd aanbod op de kaart.
Datum van verblijf: februari 2022
Reistype: Bezocht voor zaken
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Algotels
2.7 km van Leonardo Hotel Groningen
2.1 km van Leonardo Hotel Groningen
Meer hotels in Groningen bekijken
Beoordeeld op 20 oktober 2021 via mobiele applicatie

Fijne ontvangst receptie. Kamer was niet echt schoon, bureau smerig, vuilnisemmer in de badkamer was niet geleegd en de kleine shampoflesjes waren leeg en niet vervangen. Prima bed. Het ontbijt was goed verzorgd met ruime keuze.Verder was alles goed geregeld.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 14 oktober 2021 via mobiele applicatie

Heb hier nu 2x verbleven voor zakelijke doeleinden, na een lange reis naar het Noorden en voel mij er al helemaal thuis. Heel klantgericht en vriendelijk personeel. Denken met je mee. Ook heerlijk bed en gezellig restaurant en bar. Dus tot snel weer!

Datum van verblijf: oktober 2021
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 28 september 2021

De locatie is makkelijk aan te rijden en heeft een goed restaurant. Ik ben een erg moeilijke slaper, maar ik heb hier goed geslapen! Fijn bed, met goed matras, goede isolatie (je hoort de hoofdweg niet) en leuk dakterras bij het restaurant. De kamers zien er goed uit. Ik miste alleen een klein koelkastje voor mijn zelf meegenomen kaas voor de broodjes onderweg in de auto. De medewerkers van het hotel zijn erg gastvrij en behulpzaam! Ik had vooraf doorgegeven dat mijn vriend 30 werd en hier hebben ze leuk op in gespeeld!

Kamertip: De hoekkamers hebben veel daglicht en wij hadden uitzicht op een soort parkje onder het hotel.
Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 12 september 2021 via mobiele applicatie

Mooi, schoon en sfeervol hotel net buiten het centrum. Ontbijt is lekker, genoeg keuze en werd goed aangevuld tussendoor.
Wij hadden een fijne (kleine) kamer met lekkere ruime douche. Lekker bed. Vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 3 augustus 2021

Hotelkamer zag er prima uit. Helaas was de badkamer minder schoon. Op vier plekken in de douche haar van de vorige gast gevonden. Ik heb mijn twijfels over de schoonmaak. Kamers ook wat gehorig. Bed was prima

Datum van verblijf: augustus 2021
Reistype: Reisde alleen