29 mei 2018 beoordeeld

Verrassende leuke dingen in het hotel, zeker niet standaard. Ontbijt is goed en je hebt er een leuk uitzicht. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Mijn advies is, vooral zo doorgaan! We komen er zeker nog een keer terug.

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
ApolloHotelGroningen, Front Office van Apollo Hotel Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2018

Hoi Manon,
Bedankt voor je review! Wat fijn dat je de tijd hebt genomen om wat over ons te schrijven. Super om te zien dat je ons hotel verrassend vond en dat je het personeel als vriendelijk hebt ervaren. Hier ligt onze focus, en we vinden het fijn dat je dit hebt kunnen waarderen. We hopen dat we je nogmaals mogen ontvangen in Groningen! Met vriendelijke groet, Apollo Hotel Groningen

25 mei 2018 beoordeeld

Goed hotel. Schone kamers, mooie inrichting. Ook heerlijk gegeten in het restaurant. Goed en vriendelijk personeel. Enige minpuntje is het lawaai van het langsrazende verkeer. Hotel ligt vlak aan de snelweg bij een heel druk knooppunt, en dat verkeer kun je op je kamer wel horen.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
25 mei 2018 beoordeeld

Ondanks de ligging, die het niet het mooist geplaatste hotel van Nl maakt is werkelijk alles verzorgd en in orde, schoon en toegankelijk. Mooi meubilair en mocht er iets ontbreken dan lost een proactieve energieke staf dat op: TOP, dikke somk

• Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
23 mei 2018 beoordeeld

prima hotel, bereikbaarheid van de binnenstad prima met bus, fiets of te voet. Fijn verblijf in industrieel en toch warm ingericht hotel. De glazen pui maakt wel wat geluid, dat was even wennen, verder absoluut geen gehorige kamers.Top!

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
23 mei 2018 beoordeeld

We verbleven 1 nachtje in dit hotel. Het hotel is erg fijn ingericht. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Aangename bedden. Supernetjes! We kregen extra bedden op de kamer voor de kinderen.Kortom, we keren zeker terug!

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie