“Prima kwaliteit, service mag iets betrr”
Beoordeling van Fujiyama

Fujiyama
Geclassificeerd als nr. 127 van 413 Restaurants in Groningen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Stadscentrum
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hele lange avond gezeten, voor een 3 gangen menu voor 35,- pp. Uiteindelijk 5 lekkere gerechten gehad, welke met behoorlijke tussentijd worden geserveerd.

Het is dus een lange zit en je moet zelf een beetje scherp zijn op de bediening. Maar de gerechten zijn dus heerlijk.

2 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ze komen een wijntje brengen vervolgens laten ze dit vallen. Je vraagt om een nieuwe en moet deze vervolgens een nieuwe betalen. “ ze geven aan ja je hebt het zelf laten vallen”

6 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lange zit met twee kinderen, maar het eten is zeker de moeite waard. Kinderen vonden het ook heerlijk en leuk om het bakken op de plaat te zien. Leuke avond gehad.

2 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren met oud en nieuw in Groningen, totaal geen idee waar we het beste konden eten op oudjaarsdag en bij de plekken waar we geweest waren kregen we te horen dat ze erg vroeg dicht gingen, we wilde niet heel vroeg eten dus gingen we verder kijken. Toen kwamen we aan bij Fujiyama! Tussen 7 en half 8 was geen probleem zolang de laatste bestelling op tijd binnen kwam. Toen we binnen kwamen mochten we zelf een tafel kiezen en waren de medewerkers erg vriendelijk. Een lekker 5 gangen keuze menu wilde we allebei en het was heerlijk! Er hing ook een hele relaxte sfeer en we hebben lekker rustig kunnen eten. Echt een aanrader!

9 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zakendiner in dit restaurant gehad. Werd ons verteld dat dit het beste Japanse restaurant is van Groningen... dus vol verwachting hier aan de bakplaat aangeschoven. Op het eten is niets aan te merken dat was gewoon goed, maar de bediening.... Ik bestelde cassis en kreeg gewoon water, vervolgens bestelde ik cola (werd eerlijk door ober bij gezegd dat het Pepsi is wat zij hebben) dus toen maar 7-Up genomen. Had mijn glas half leeg en werd met water bijgeschonken ! Niet één keer maar twee keer gebeurde dit zelfs bij het volgende drankje namelijk ook! Toen een hele tijd niets gehad of kon ook niet bestellen.. ober sprak ook geen Nederlands Erg lang moeten wachten eer dat de chef achter de bakplaat kwam en we hadden toch echt gereserveerd .. enfin na een anderhalf uur wachten kwam de kok. Het eten wat hij bereide was goed en leuk om te zien, echter weinig nieuws onder de horizon. Dit zag ik 20 jaar geleden ook gebeuren achter de bakplaat.
Wat opviel aan de andere bakplaat was dat er daar ook singles aanzaten die lekker alleen aan het eten waren te samen met stelletjes aan dezelfde bakplaat. Wellicht beter dan alleen aan een tafeltje te gaan zitten.

Reizigers die Fujiyama bekeken, bekeken ook

Haren, Groningen
Groningen, Groningen

In Fujiyama geweest? Deel je ervaringen!