“Super lekker gegeten”

Geclassificeerd als nr. 7 van 410 Restaurants in Groningen
Wijk: Binnenstad-Zuid
Wijk: Binnenstad-Zuid
29 augustus 2020 beoordeeld

Met een vriendin toerist in eigen stad - aangenaam verrast!! Super lekkere curry gegeten, vrolijke en snelle bediening. :))))

27 augustus 2020 beoordeeld

De Branderij is een leuk sfeervol eetcafé bediening is heel vriendelijk. Het eten is heel goed. Ga er altijd voldaan weg.

19 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke tournedos gegeten, bediening was erg vriendelijk. De dag erna terug gegaan omdat het zo goed bevallen was. Wederom super lekker en prijs kwaliteit is ook goed.

15 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was erg lekker en de locatie is erg mooi. Bediening mag wel wat vriendelijker. De jongen die ons hielp leek er niet echt zin in te hebben

13 augustus 2020 beoordeeld

Met z'n tweeën hier erg lekker gegeten. Wij hadden de spareribs besteld en deze vielen bij ons beide van het bod af, heerlijk! Er hangt een gezellige sfeer en de bediening is erg vriendelijk. Een gezellige avond gehad met lekker eten!

Reizigers die De Branderij bekeken, bekeken ook

In De Branderij geweest? Deel je ervaringen!