“Gewoon goed”
Beoordeling van Da Carlo

Da Carlo
Reserveren met
Da Carlo is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 86 van 417 Restaurants in Groningen
Keukens: Italiaans
Wijk: Binnenstad-Zuid
Beschrijving: In ons traditionele Italiaanse restaurant voelt het alsof u werkelijk in Italië bent. Wij serveren pizza's, pasta's en vis- en vleesgerechten in een vriendelijke ambiance. We zijn 7 dagen per week geopend. Tot gauw!
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het was lang geleden, maar we hebben vorige week weer eens bij DaCarlo gegeten. Gewoon een heerlijke pizza. Het is er altijd gezellig druk.

Datum van bezoek: november 2018

21 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke Scallopina a la chef gegeten. Heel erg lekker met verse groenten en pestosausje. Eigengemaakt Tiramisu was ook heerlijk als nagerecht. Bediening vriendelijk en gastvrij.

Datum van bezoek: oktober 2018
10 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is wel Italiaans maar niet helemaal zoals in Italië. Vongole vlak en niet heel heet. Antipasti kleine porties en niet bijzonder. Bediening vriendelijk en adequaat.

Datum van bezoek: september 2018
2 september 2018 beoordeeld

Op aanraden van een local naar dit restaurant gegaan. We hebben heerlijk gegeten en waren zeer te spreken over de vriendelijke bediening. Wij zouden hier zeker terug gaan!

Datum van bezoek: augustus 2018
1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een Italiaanse aanrader in de binnenstad van Groningen, de heerlijke nazomer dag hier afgesloten. Vriendelijke bediening, lekker eten, uitstekend dessert! Na een omgevallen drankje kostenloos een nieuwe gehad terwijl het mijn eigen schuld was! Erg fijne avond gehad!

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Da Carlo bekeken, bekeken ook

Groningen, Groningen
Groningen, Groningen

In Da Carlo geweest? Deel je ervaringen!