“Prima eten, bediening niet netjes”

Cantina Mexicana Mexicaans Restaurant
Geclassificeerd als nr. 90 van 417 Restaurants in Groningen
Keukens: Mexicaans
Wijk: Binnenstad-Zuid
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Kom al jaren bij Cantina. Eten is altijd lekker en goed. Je zit er gezellig en knus.
Er zijn een aantal toppers in de bediening.
Afgelopen donderdag 1-11 was het niet goed. We werden niet aangekeken, maaltijd werd op de verkeerde tafel gezet. Niet netjes...

Datum van bezoek: november 2018

9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren hier gegeten met een vriendin, zat geen smaak aan het eten.
Ook waren de stukjes kaas en gehakt wat er door zat verbrand.

Datum van bezoek: augustus 2018
22 april 2018 beoordeeld

het was zo lekker. We hebben genoten en willen echt vaker komen. Het toetje was ook lekker. Echt een aanrader om hier heen te gaan

Datum van bezoek: maart 2018
11 februari 2018 beoordeeld

Het restaurant ligt aan de Vismarkt in Groningen, het centrum van de stad. Je kan dichtbij eenvoudig parkeren in bijvoorbeeld de parkeergarage. Het restaurant is knus. De bediening vlot en prettig. Er is ruime keuze, hoewel we toevallig bij een tafeltje zaten in het midden even voorbij de bar met weinig licht en die keuze slecht te zien was. Het eten is lekker en voldoende. De prijs is normaal.

Datum van bezoek: februari 2018
22 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste spareribs in de stad groningen naar mijn mening! Ik kom hier regelmatig en de ribs zijn nog nooit tegengevallen! Het vlees valt bijna direct van het bot. Zoals het hoort! De sfeer is ook heel gezellig en ik kan iedereen aanraden hier een keer te eten !

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Cantina Mexicana Mexicaans Restaurant bekeken, bekeken ook

Groningen, Groningen

In Cantina Mexicana Mexicaans Restaurant geweest? Deel je ervaringen!