“Gezellig vergaderen met uitstekende service”
Beoordeling van Restaurant 't Feithhuis

Restaurant 't Feithhuis
Geclassificeerd als nr. 32 van 421 Restaurants in Groningen
Keukens: Frans, Nederlands, Internationaal
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
Wijk: Stadscentrum
29 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We vergaderen hier geregeld met zes tot acht personen vanuit de stad Groningen. Mooi centraal gelegen, van alle gemakken voorzien en vlotte bediening.

20 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Feithhuis zit in een oud patriciershuis en dat schept meteen sfeer. De bediening is informeel zonder dat her over de top gaat.

De gerechten zijn mooi bereid. Niet te ingewikkeld. Eerlijke ingrediënten en veel streekproducten, zoals tartaar van Blauwbaer (een Gronings rund).

Jammer dat de broodjes bij borrel, voorgerecht, hoofdgerecht en kaas steeds dezelfde beetje bleke kaiserbrotjes zijn. Kom op Feithhuis dat kunnen jullie beter. Past niet bij de overheerlijke huisgemaakte truffelmosterd!

De bediening heeft een barrista training gehad dus sluiten we de avond af met een espresso/koffie vol van geur en smaak.

Jammer dat we 2 uur heen en 2 uur terug moeten rijden anders kwamen we vaak bij jullie langs.

19 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst kreeg ik de indruk van een dure tent. Dat viel mee, maar goedkoop is het ook niet. De sfeer was goed en het personeel vriendelijk. De biologische blaarkophamburger was erg lekker. Wel jammer dat het broodje dat erom zat uitgedroogd was. Een minpuntje bij een verder prima lunch.

16 maart 2016 beoordeeld

Een mooie ontmoetingsplek in het hartje van de stad met een stadscafé, lounge en restaurant. We hadden er een prima lunch voor een redelijke prijs. Het personeel was over het algemeen vriendelijk maar niet altijd doortastend.

26 februari 2016 beoordeeld

't Feithuis is een plek waar we graag komen voor een drankje of een lunch. Zo ook gisteren. Maar we zaten zo gezellig te praten, dat we 'doorgeschoven' zijn naar het restaurantgedeelte. Voor het eerst hebben we er nu dus ook gegeten. En dat is ons goed bevallen!

Datum van bezoek: februari 2016

Reizigers die Restaurant 't Feithhuis bekeken, bekeken ook

In Restaurant 't Feithhuis geweest? Deel je ervaringen!