Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuk voor jong en oud.

Leuk voor jong en oud. Het ziet er netjes uit. Wel kleine kamers, maar spannend en veel opdrachten ... meer lezen

Beoordeeld op 21 februari 2019
marliestrend
Aanrader

Dit is super leuk om te doen. Leuke ruimtes ook. Vriendelijk personeel. Leuk met vrienden of ... meer lezen

Beoordeeld op 9 augustus 2018

Populaire tours & activiteiten in en om Groningen
vanaf US$ 32,93
Meer info
Beoordeeld op 30 september 2015 via mobiele applicatie

Kom zeker nog eens een andere kamer proberen. Leuk met een groep als uitje.
Alles klopt, sfeervolle thema's

Datum van activiteit: september 2015
Beoordeeld op 22 september 2015

Je wordt wat prompt verloren in een kamer gezet waarbij je de hints een aanwijzingen "op goed geluk" moet zoeken. Dit betekent eigenlijk dat je begint met de hele kamer overhoop te halen, op zoek naar iets.
We hebben dit met onze vriendengroep gedaan verdeelt over 2 identieke kamers dus de prestatie maakt je toch fanatiek.
Na een tijdje zit je eenmaal in het spel en is het leuk te doen.

Tip : 5 personen per kamer, in ieder geval kamer "Moord in lab" is misschien 1 teveel.

Daarnaast zou een grijpende verhaallijn, intro en interactie (bijv. scherm met gefeliciteerd en weer korte intro) in de kamer bijdragen tot een beleving van een uur wat de uitdaging groter zou maken.

Datum van activiteit: september 2015
Beoordeeld op 1 september 2015 via mobiele applicatie

Erg leuk spel. Samen met collega's je uit een afgesloten kamer puzzelen. Ik kende het spel al als app, maar live is veel leuker.

Datum van activiteit: augustus 2015
Beoordeeld op 30 juli 2015

We vonden alleen wel dat er wat dieper op alles ingegaan mocht worden, wat meer loze oplossingen en raadsels. Het verhaal had niet een duidelijk einde als t opgelost was...t gaat tenslotte niet alleen om het "er-weer-uit-komen" maar ook om een mooie. volledige verhaallijn, vinden wij.

Datum van activiteit: juli 2015
Laura B, Public Relations Manager van The Escape Hunt Experience Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2015

Beste Anmara,

Bedankt voor uw reactie, dit waarderen we zeer! Wij zijn het eens met uw opmerkingen. Momenteel zijn we druk bezig met onze nieuwe spellen. Bij de nieuwe spellen zal de verhaallijn uitgebreid aan bod komen en zijn er natuurlijke andere spannende uitdagingen.
Wij nodigen u graag uit om in september een van onze nieuwe spellen te komen ervaren. Wij stellen voor u een cadeaubon beschikbaar ter waarde van €25 te besteden bij The Escape Hunt Experience Groningen. Neem contact met ons op via groningen@escapehunt.com om uw cadeaubon te ontvangen. We hopen u in september te zien!

The Escape Hunt Experience Groningen

Beoordeeld op 14 juli 2015

Het is moeilijker dan het lijkt. Vriendelijk onthaal. Kopje koffie na afloop en gesprekje gehad met de organisator. Achteraf nog een leuke Sherlock holes foto.

Datum van activiteit: juli 2015