Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuk voor jong en oud.

Leuk voor jong en oud. Het ziet er netjes uit. Wel kleine kamers, maar spannend en veel opdrachten ... meer lezen

Beoordeeld op 21 februari 2019
marliestrend
Aanrader

Dit is super leuk om te doen. Leuke ruimtes ook. Vriendelijk personeel. Leuk met vrienden of ... meer lezen

Beoordeeld op 9 augustus 2018

Populaire tours & activiteiten in en om Groningen
vanaf US$ 32,92
Meer info
Beoordeeld op 1 september 2015 via mobiele applicatie

Erg leuk spel. Samen met collega's je uit een afgesloten kamer puzzelen. Ik kende het spel al als app, maar live is veel leuker.

Datum van activiteit: augustus 2015
Beoordeeld op 30 juli 2015

We vonden alleen wel dat er wat dieper op alles ingegaan mocht worden, wat meer loze oplossingen en raadsels. Het verhaal had niet een duidelijk einde als t opgelost was...t gaat tenslotte niet alleen om het "er-weer-uit-komen" maar ook om een mooie. volledige verhaallijn, vinden wij.

Datum van activiteit: juli 2015
Laura B, Public Relations Manager van The Escape Hunt Experience Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2015

Beste Anmara,

Bedankt voor uw reactie, dit waarderen we zeer! Wij zijn het eens met uw opmerkingen. Momenteel zijn we druk bezig met onze nieuwe spellen. Bij de nieuwe spellen zal de verhaallijn uitgebreid aan bod komen en zijn er natuurlijke andere spannende uitdagingen.
Wij nodigen u graag uit om in september een van onze nieuwe spellen te komen ervaren. Wij stellen voor u een cadeaubon beschikbaar ter waarde van €25 te besteden bij The Escape Hunt Experience Groningen. Neem contact met ons op via groningen@escapehunt.com om uw cadeaubon te ontvangen. We hopen u in september te zien!

The Escape Hunt Experience Groningen

Beoordeeld op 14 juli 2015

Het is moeilijker dan het lijkt. Vriendelijk onthaal. Kopje koffie na afloop en gesprekje gehad met de organisator. Achteraf nog een leuke Sherlock holes foto.

Datum van activiteit: juli 2015
Beoordeeld op 16 juni 2015

Het was een erg gezellige avond, zeker voor herhaling vatbaar. Een super leuk idee en iets origineels. Het is zeker aan te raden, het is het geld meer dan waard. Dus ik zou zeggen: GAAN! :)

Datum van activiteit: juni 2015
Beoordeeld op 3 mei 2015 via mobiele applicatie

Opgesloten worden in een kamer en door middel van puzzels er weer uit zien te komen.

Voor mensen die het niet meer trekken om in de kamer opgesloten te zitten is er een soort "alarmknop" waarmee je snel naar buiten kunt

Enig minpuntje: het had nog wel langer mogen duren ;)

Erg leuk om te doen. Je word lekker fanatiek en soms denk je en nu??

Al met al erg leuk en ik ga hier zeker weer terug komen.

Ik heb gehoord dat de plannen zijn om de thema's om de zes maand te veranderen.

Dat geeft iedereen weer kans om weer terug te komen!