Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuk voor jong en oud.

Leuk voor jong en oud. Het ziet er netjes uit. Wel kleine kamers, maar spannend en veel opdrachten ... meer lezen

Beoordeeld op 21 februari 2019
marliestrend
Aanrader

Dit is super leuk om te doen. Leuke ruimtes ook. Vriendelijk personeel. Leuk met vrienden of ... meer lezen

Beoordeeld op 9 augustus 2018

Populaire tours & activiteiten in en om Groningen
vanaf US$ 32,93
Meer info
Beoordeeld op 14 juli 2015

Het is moeilijker dan het lijkt. Vriendelijk onthaal. Kopje koffie na afloop en gesprekje gehad met de organisator. Achteraf nog een leuke Sherlock holes foto.

Datum van activiteit: juli 2015
Beoordeeld op 16 juni 2015

Het was een erg gezellige avond, zeker voor herhaling vatbaar. Een super leuk idee en iets origineels. Het is zeker aan te raden, het is het geld meer dan waard. Dus ik zou zeggen: GAAN! :)

Datum van activiteit: juni 2015
Beoordeeld op 3 mei 2015 via mobiele applicatie

Opgesloten worden in een kamer en door middel van puzzels er weer uit zien te komen.

Voor mensen die het niet meer trekken om in de kamer opgesloten te zitten is er een soort "alarmknop" waarmee je snel naar buiten kunt

Enig minpuntje: het had nog wel langer mogen duren ;)

Erg leuk om te doen. Je word lekker fanatiek en soms denk je en nu??

Al met al erg leuk en ik ga hier zeker weer terug komen.

Ik heb gehoord dat de plannen zijn om de thema's om de zes maand te veranderen.

Dat geeft iedereen weer kans om weer terug te komen!

Beoordeeld op 11 april 2015 via mobiele applicatie

Met vier vrienden hebben we op een zaterdagmiddag de Escape Hunt Experience gedaan. We vonden het alle vier nogal tegenvallen.
Waar we een echte beleving hadden verwacht, was het voor ons niet veel meer dan het oplossen van vijf niet aan elkaar gelieerde raadsels. De raadsels waren bovendien vrij simpel van opzet en de oplossingen soms ronduit flauw.
We hebben ons vermaakt, maar voor een Escape Room viel ons dit tegen.

Laura B, Public Relations Manager van The Escape Hunt Experience Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2015

Beste Arno,

Bedankt voor de recensie. Wij kunnen er van leren. Gelukkig hebben jullie je wel vermaakt en was de entourage leuk. Klopt, meer verhaallijn is een goed idee! De variatie heeft ook onze aandacht. Wij overleggen e.e.a. met de franchisenemer en zullen hier, als we later dit jaar de thema’s wijzigen, rekening mee houden. Veel moeilijker kunnen we het niet maken omdat veel groepen het nu al binnen een uur niet halen. Misschien kunnen we twee „advanced” kamers maken voor mensen die een grotere uitdaging zoeken.
We doen er wat mee! Nogmaals dank.

The Escape Hunt Experience Groningen Team

Beoordeeld op 14 maart 2015 via mobiele applicatie

super leuk spel. Je moet het vooral leuk vinden om raadsels op te lossen. Leuk om als bedrijfsuitje te doen, en zo te werken aan de samenwerking. Ik werd er helemaal enthousiast van!

Datum van activiteit: maart 2015
Laura B, Public Relations Manager van The Escape Hunt Experience Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2015

Bedankt voor de leuke beoordeling! We zijn erg blij om te horen dat u een leuke ervaring heeft gehad. We hopen u nog een keer terug te zien bij Escape Hunt Groningen!

The Escape Hunt Experience Groningen Team