Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuk voor jong en oud.

Leuk voor jong en oud. Het ziet er netjes uit. Wel kleine kamers, maar spannend en veel opdrachten ... meer lezen

Beoordeeld op 21 februari 2019
marliestrend
Aanrader

Dit is super leuk om te doen. Leuke ruimtes ook. Vriendelijk personeel. Leuk met vrienden of ... meer lezen

Beoordeeld op 9 augustus 2018

Populaire tours & activiteiten in en om Groningen
vanaf US$ 32,92
Meer info
Beoordeeld op 11 april 2015 via mobiele applicatie

Met vier vrienden hebben we op een zaterdagmiddag de Escape Hunt Experience gedaan. We vonden het alle vier nogal tegenvallen.
Waar we een echte beleving hadden verwacht, was het voor ons niet veel meer dan het oplossen van vijf niet aan elkaar gelieerde raadsels. De raadsels waren bovendien vrij simpel van opzet en de oplossingen soms ronduit flauw.
We hebben ons vermaakt, maar voor een Escape Room viel ons dit tegen.

Laura B, Public Relations Manager van The Escape Hunt Experience Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2015

Beste Arno,

Bedankt voor de recensie. Wij kunnen er van leren. Gelukkig hebben jullie je wel vermaakt en was de entourage leuk. Klopt, meer verhaallijn is een goed idee! De variatie heeft ook onze aandacht. Wij overleggen e.e.a. met de franchisenemer en zullen hier, als we later dit jaar de thema’s wijzigen, rekening mee houden. Veel moeilijker kunnen we het niet maken omdat veel groepen het nu al binnen een uur niet halen. Misschien kunnen we twee „advanced” kamers maken voor mensen die een grotere uitdaging zoeken.
We doen er wat mee! Nogmaals dank.

The Escape Hunt Experience Groningen Team

Beoordeeld op 14 maart 2015 via mobiele applicatie

super leuk spel. Je moet het vooral leuk vinden om raadsels op te lossen. Leuk om als bedrijfsuitje te doen, en zo te werken aan de samenwerking. Ik werd er helemaal enthousiast van!

Datum van activiteit: maart 2015
Laura B, Public Relations Manager van The Escape Hunt Experience Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2015

Bedankt voor de leuke beoordeling! We zijn erg blij om te horen dat u een leuke ervaring heeft gehad. We hopen u nog een keer terug te zien bij Escape Hunt Groningen!

The Escape Hunt Experience Groningen Team

Beoordeeld op 12 maart 2015

Escape hunt. Een simpel idee maar perfect uitgewerkt in een indrukwekkende setting. Een raadsel oplossen middels een aantal tips en dat met een groepje mensen. Dit alles met de inzet om uit de afgesloten ruimte te komen. Hou spannend kan het zijn. Erg spannend dus.

Door de fantastische aankleding, het spannende op te lossen verhaal en de zeker niet eenvoudige raadsels in de kamer ga je al direct in het spel op. Het vinden van het raadsel is al een kunst op zich.

Met een tikkende klok op de achtergrond wordt je er aan herinnerd dat een uur maar knap kort is. Gelukkig is er de mogelijkheid tot het vragen van een tip(s) aan het plezierige personeel van escape hunt. Dit gaat wel ten kosten vd beschikbare tijd maar was in ons geval zeer zinvol, en nodig.

Escape hunt prima keuze voor een familie, zaken of vrienden happening en mooi dicht bij het altijd lokkende centrum van Groningen.

Beoordeeld op 4 maart 2015

Via een vriendin kwam ik in aanraking met The Escape Hunt Expierence Groningen. Samen met familieleden (5 personen) werd ik opgesloten in 1 van de 6 kamers die Escape Hunt Groningen biedt. Het doel van het spel is om mysteries op te lossen waar je in totaal een uur de tijd voor krijgt. Door een duidelijk verhaal, mooi decor en spannend achtergrond muziekje waan je je direct een detective en word je helemaal meegezogen in het verhaal. De puzzels en mysteries vallen qua moeilijkheid behoorlijk tegen, vooral aangezien we vooraf onszelf hadden voorgehouden dat we er in een klein half uurje wel even het spel zouden oplossen!! Uiteindelijk kwamen we niet in de buurt met een kleine 70 minuten, maar wat hebben we genoten. Iedereen heeft zijn eigen sterke en zwakke punten, waardoor je elkaar prima kunt aanvullen en als je niet uit een bepaalde puzzel komt, kun je altijd nog een hint vragen. Iets wat ik eerder had moeten doen!;) Ik kan dit spel iedereen aanraden die van gezelligheid, puzzels en spanning houdt.

Beoordeeld op 4 maart 2015

Nuchter en rustig als ik ben (..)werden we in no-time helemaal het spel ingezogen en wil je de beste en snelste zijn natuurlijk, we gaan zeker nog een keer!