Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuk voor jong en oud.

Leuk voor jong en oud. Het ziet er netjes uit. Wel kleine kamers, maar spannend en veel opdrachten ... meer lezen

Beoordeeld op 21 februari 2019
marliestrend
Aanrader

Dit is super leuk om te doen. Leuke ruimtes ook. Vriendelijk personeel. Leuk met vrienden of ... meer lezen

Beoordeeld op 9 augustus 2018

Populaire tours & activiteiten in en om Groningen
vanaf US$ 32,94
Meer info
Beoordeeld op 4 maart 2015

Nuchter en rustig als ik ben (..)werden we in no-time helemaal het spel ingezogen en wil je de beste en snelste zijn natuurlijk, we gaan zeker nog een keer!

Datum van activiteit: februari 2015
Beoordeeld op 2 maart 2015

Met z'n vieren zouden we het record wel even verbreken. Dit viel even vet tegen. Enorm gaaf om te zien hoe je dan met elkaar gaat samenwerken en hoe je los moet zien te komen van je denk patroon. Niet eenvoudig maar wel een heerlijke uitdaging.
Een ervaring waar veel over nagesproken is.

Datum van activiteit: november 2014
Beoordeeld op 22 februari 2015

Echt een prima activiteit om te doen. Vriendelijk personeel en het is echte pittig. We komen nog een keer terug voor een andere kamer!

Datum van activiteit: februari 2015
Beoordeeld op 15 januari 2015

Genoten van een super-spannend uur puzzels en raadsels oplossen. Perfect met een kleine (gezin) of grote (bedrijfsuitje) groep. Opgesloten worden in een kamer met aan de muur de klok die terug tikt naar 00:00. En ondertussen met z'n allen je helemaal suf piekeren over allerlei uitdagingen. Het is een kick om tussentijds beloond te worden met telkens weer 1 stap richting de ontsnapping uit de kamer. En wat klein begint wordt al snel veel groter........
De aankleding is top, de sfeer prima en je kunt eenvoudig parkeren voor de deur, al zit je maar op steenworp afstand van het centrum van Groningen. Echt een aanrader! Gelukkig zijn er meerdere kamers (en thema's) om uit te ontsnappen. We gaan zeker nog een keer terug!

Wannes

Datum van activiteit: december 2014
Beoordeeld op 15 januari 2015

The Escape Hunt Experience .. gezellig, sfeervol, spannend en uitdagend! Een aanrader en absoluut een aanwinst voor Groningen!

Datum van activiteit: januari 2015