Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuk voor jong en oud.

Leuk voor jong en oud. Het ziet er netjes uit. Wel kleine kamers, maar spannend en veel opdrachten ... meer lezen

Beoordeeld op 21 februari 2019
marliestrend
Aanrader

Dit is super leuk om te doen. Leuke ruimtes ook. Vriendelijk personeel. Leuk met vrienden of ... meer lezen

Beoordeeld op 9 augustus 2018

Populaire tours & activiteiten in en om Groningen
vanaf US$ 32,96
Meer info
Beoordeeld op 22 februari 2015

Echt een prima activiteit om te doen. Vriendelijk personeel en het is echte pittig. We komen nog een keer terug voor een andere kamer!

Datum van activiteit: februari 2015
Beoordeeld op 15 januari 2015

Genoten van een super-spannend uur puzzels en raadsels oplossen. Perfect met een kleine (gezin) of grote (bedrijfsuitje) groep. Opgesloten worden in een kamer met aan de muur de klok die terug tikt naar 00:00. En ondertussen met z'n allen je helemaal suf piekeren over allerlei uitdagingen. Het is een kick om tussentijds beloond te worden met telkens weer 1 stap richting de ontsnapping uit de kamer. En wat klein begint wordt al snel veel groter........
De aankleding is top, de sfeer prima en je kunt eenvoudig parkeren voor de deur, al zit je maar op steenworp afstand van het centrum van Groningen. Echt een aanrader! Gelukkig zijn er meerdere kamers (en thema's) om uit te ontsnappen. We gaan zeker nog een keer terug!

Wannes

Beoordeeld op 15 januari 2015

The Escape Hunt Experience .. gezellig, sfeervol, spannend en uitdagend! Een aanrader en absoluut een aanwinst voor Groningen!

Datum van activiteit: januari 2015
Beoordeeld op 5 januari 2015

Onlangs hebben wij met 12 zakenrelaties een bezoek gebracht aan de Escape Hunt in Groningen. Dit is iedereen zéér goed bevallen! Nog voordat je binnenstapt wordt je aandacht getrokken door prachtige visuals. Alsof je een oud Engels pand betreedt.
Bij binnenkomst valt het originele en authentieke interieur direct op. Je waant je in de werkkamer van Sherlock Holmes. Na de speluitleg ga je met een aantal personen één van de 6 gamerooms in en gaat de deur voor 60 min. op slot. Aan de hand van vele voorwerpen en (misleidende) aanwijzingen dienen er raadsels opgelost te worden. Mysterieuze muziek en een klok die aftelt maken het extra spannend. Uiteindelijk bleek het veel moeilijker dan gedacht. Eenmaal uit de gameroom gekomen (nadat we de code voor het deurslot hebben kunnen achterhalen) wil je maar één ding: nog een keer!

Beoordeeld op 29 december 2014

The Escape Hunt Experience is uitdagend en spannend. Het feit dat er in teamverband een race tegen de klok is zorgt voor een echt team gevoel. Toch had ik het graag wat minder recht toe, recht aan verwacht en gezien. Het is echt; raadseltje oplossen en daarmee het nieuwe slot openen; hiermee komt een nieuw raadsel/som, en daarmee krijg je de code voor de kast die open kan, etc. etc.
Er is echt goed geïnvesteerd want het interieur is prachtig weergegeven. Het personeel was aardig en behulpzaam.
De prijs is echter te hoog naar mijn mening, de goedkoopste optie (met z'n vijven spelen) is 20 euro per persoon, waarmee je een uur speelt.
Al met al zeker een leuke ervaring, maar na alle verhalen had ik er meer van verwacht.