Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuk voor jong en oud.

Leuk voor jong en oud. Het ziet er netjes uit. Wel kleine kamers, maar spannend en veel opdrachten ... meer lezen

Beoordeeld op 21 februari 2019
marliestrend
Aanrader

Dit is super leuk om te doen. Leuke ruimtes ook. Vriendelijk personeel. Leuk met vrienden of ... meer lezen

Beoordeeld op 9 augustus 2018

Populaire tours & activiteiten in en om Groningen
vanaf US$ 33,08
Meer info
Beoordeeld op 5 januari 2015

Onlangs hebben wij met 12 zakenrelaties een bezoek gebracht aan de Escape Hunt in Groningen. Dit is iedereen zéér goed bevallen! Nog voordat je binnenstapt wordt je aandacht getrokken door prachtige visuals. Alsof je een oud Engels pand betreedt.
Bij binnenkomst valt het originele en authentieke interieur direct op. Je waant je in de werkkamer van Sherlock Holmes. Na de speluitleg ga je met een aantal personen één van de 6 gamerooms in en gaat de deur voor 60 min. op slot. Aan de hand van vele voorwerpen en (misleidende) aanwijzingen dienen er raadsels opgelost te worden. Mysterieuze muziek en een klok die aftelt maken het extra spannend. Uiteindelijk bleek het veel moeilijker dan gedacht. Eenmaal uit de gameroom gekomen (nadat we de code voor het deurslot hebben kunnen achterhalen) wil je maar één ding: nog een keer!

Beoordeeld op 29 december 2014

The Escape Hunt Experience is uitdagend en spannend. Het feit dat er in teamverband een race tegen de klok is zorgt voor een echt team gevoel. Toch had ik het graag wat minder recht toe, recht aan verwacht en gezien. Het is echt; raadseltje oplossen en daarmee het nieuwe slot openen; hiermee komt een nieuw raadsel/som, en daarmee krijg je de code voor de kast die open kan, etc. etc.
Er is echt goed geïnvesteerd want het interieur is prachtig weergegeven. Het personeel was aardig en behulpzaam.
De prijs is echter te hoog naar mijn mening, de goedkoopste optie (met z'n vijven spelen) is 20 euro per persoon, waarmee je een uur speelt.
Al met al zeker een leuke ervaring, maar na alle verhalen had ik er meer van verwacht.

Beoordeeld op 25 december 2014

In een gezellige en sfeervolle ambiance ,Escape Hunt, te Groningen hebben wij met onze familie
Een gezellige middag gehad. Spannende opgaven in een heel bijzondere omgeving maakten dit gebeuren tot een geweldige ervaring!
Echt een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.
JB en familie te H.

Beoordeeld op 23 december 2014

Errug leuk om te doen. In een fantastisch ingerichte omgeving ga je terug naar de tijd van Sherlock Holmes. In no time waan je je de beste rechercheur van Groningen. Samen met je teamgenoten moet je de codes van de sloten kraken.... terwijl je opgesloten zit in de game room. Niet eenvoudig maar wel erg spannend!
Echt een aanrader voor een groepsactiviteit, van 2 - 6 personen. Spanning & sensatie verzekerd. Dat smaakt naar meer, want ik wil die andere game rooms ook proberen!

Beoordeeld op 22 december 2014

Geweldige ervaring! Het biedt uitdaging, team-spirit, maar ook strijd! Echt heel leuk om te doen. Je kunt met meerdere teams meedoen. Maar ook een eigen team van ca. 5 personen is het ontzettend leuk om te doen. Een race tegen de klok. Slim nadenken en soms gewoon maar wat proberen. Nadien wil je gewoon nog een keer de uitdaging aangaan.
Dit moet je gewoon gedaan hebben! En dat kan nu ook in Groningen!
Veel plezier alvast gewenst! Het is echt de moeite waard.

Datum van activiteit: november 2014