jackenfranka

goede keus, ontbijt is goed verzorgd en niet overdreven

Beoordeling van City Hotel Groningen
4,0 van 5 bollen3 jun 2024 beoordeeld
goede keus en bij volgend bezoek zeker weer voor herhaling vatbaar. het uitzicht van kamer 232 was beperkt mede door steigermateriaal. We kwamen trouwens ook niet om naar buiten te kijken, maar je komt wat somber de kamer binnen.
Reistype: Bezocht voor zaken
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 4 weken geleden
Beste Jack en Franka,

Wij hechten veel waarde aan de mening van onze gasten en het doet ons goed om te horen dat het verblijf naar wens was! Heel veel dank voor deze mooie review. We zien u heel graag nog eens terug.

Niels van den Bosch - General Manager
  • Mercure
2.1 km van City Hotel Groningen
Meer hotels in Groningen bekijken
Beoordeeld op 3 juni 2024

Hotel was prima, maar de kamers in het souterrain absoluut geen aanrader. Geen daglicht en door een klein raampje kijk je uit op een blinde muur. Voelt echt als een kelder.

• Reistype: Reisde voor zaken
Leonie Dijkstra, General Manager van City Hotel Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste,

Hartelijk dank voor uw eerlijke feedback. Wat jammer om te vernemen dat niet alles naar wens was tijdens uw verblijf. Bij City Hotel doen wij iedere dag ons uiterste best om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar helaas zijn wij bij u daar maar gedeeltelijk in geslaagd. Hopelijk geeft u ons de kans om dit bij een volgend bezoek goed te maken.

Niels van den Bosch - General Manager

Beoordeeld op 27 mei 2024

Super fijn hotel in centrum van Groningen. Alles op loopafstand. Fijne kamers, klein, maar goed ingedeeld. Behulpzaam en vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: mei 2024
City Hotel, Guest Services / Front Office van City Hotel Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2024

Heel erg bedankt, wat fijn om te lezen dat je het zo naar de zin hebt gehad bij ons! We waarderen jouw feedback en de tijd die je hiervoor hebt genomen wij gaan kijken naar de mogelijkheden om het assortiment uit te bereiden.. Een mooie dag gewenst en graag tot een volgende keer!

Met gastvrije groet,

Niels van den Bosch
General Manager

Beoordeeld op 20 mei 2024

Meeste dingen waren goed geregeld. Mooie plek en prima hotel. Ontbijt werd goed aangevuld wel regelmatig gebrek aan schaaltjes

Beoordeeld op 14 mei 2024

Goed hotel, vriendelijk personeel. Ontbijt was wat karig, qua assortiment, kwaliteit was gelukkig wel goed.

Beoordeeld op 7 mei 2024

Nette, schone kamer, nette, schone badkamer/wc, nette algemene ruimtes, vriendelijk personeel, mooie locatie.

Datum van verblijf: mei 2024
Leonie Dijkstra, General Manager van City Hotel Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2024

Beste Michel,
Heel erg bedankt voor het delen van uw ervaring. w
Wat fijn om te lezen dat je het zo naar de zin hebt gehad bij ons! We waarderen jouw feedback en de tijd die je hiervoor hebt genomen ten zeerste. Een mooie dag gewenst en graag tot een volgende keer!

Met gastvrije groet,
Niels van den Bosch