ZenHotels.com
rmarees

Redelijk net hotel

Beoordeling van City Hotel Groningen
4,0 van 5 bollen27 mrt 2024 beoordeeld
Ligging ten opzichte van de stad is goed, parkeren een stukje lopen maar goed te doen. Lobby is erg netjes, trappenhuis oogt wat verouderd, hotelkamers zijn krap maar wel netjes. Ontbjit goed en redelijk uitgebreid maar de koffie kan beter.
Reistype: Bezocht voor zaken
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 30 mrt 2024
Beste,

Namens het hele team willen wij u bedanken voor het achterlaten van deze geweldige review! Wij zijn erg blij om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad. We zien u graag nog eens terug.

Flonk Hotel Groningen Centre, BW Signature Collection
3.4 km van City Hotel Groningen
Gratis parkeren
Meer hotels in Groningen bekijken
Beoordeeld op 25 maart 2024

Prima hotel, onze kamer was men vergeten af te maken spullen van schoonmaker lagen er nog (schoonmaken e.d.). Zeer goed en klantvriendelijk opgelost. Nieuwe kamer die zeer schoon was. Verder prima hotel.

Datum van verblijf: maart 2024
Leonie Dijkstra, General Manager van City Hotel Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2024

Beste Willem,

Wat leuk dat u een review over ons hebt achtergelaten, veel dank hiervoor. Wij vinden het prettig te horen dat jullie genoten hebben en het misverstand betreft de kamer snel en correct is opgelost. We zien u heel graag nog eens terug in ons hotel.

Beoordeeld op 17 maart 2024

Mooie locatie. Zeer vriendelijke medewerkers. Goed ontbijt. Een aanrader als je Groningen wilt bezoeken. De kamers zijn klein maar wel schoon en er staan koffie en thee voor je klaar.
Het ontbijt is keurig verzorgd en er is voor een iedereen voldoende.

Datum van verblijf: maart 2024
Leonie Dijkstra, General Manager van City Hotel Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2024

Beste Rahuizing,

Namens het hele team willen wij u bedanken voor het achterlaten van deze geweldige review! Wij zijn erg blij om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 10 maart 2024

We waren hier twee nachten. Vriendelijk, behulpzaam en gastvrij personeel. Super ontbijt met meer dan genoeg keuze.
Kamer is vrij klein, badkamer daar in tegen heel ruim. Fijne douche en bedden.
Je loopt zo vanuit het hotel het centrum in.

Datum van verblijf: maart 2024
Leonie Dijkstra, General Manager van City Hotel Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2024

Beste Inge,

Wat leuk dat u een review over ons hebt achtergelaten, veel dank hiervoor. Wij vinden het prettig te horen dat jullie genoten hebben.

Hopelijk tot snel!

Beoordeeld op 3 maart 2024

Onze ervaring van het hotel was gemixt. De foto’s komen naar onze mening niet overeen met de kamer. Het personeel is wel heel aardig en behulpzaam.
De gehele prijs/kwaliteit verhouding vond ik helaas ondermaats.

Datum van verblijf: maart 2024
Leonie Dijkstra, General Manager van City Hotel Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2024

Beste Rob,

We waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven over uw verblijf. Feedback van onze gasten is voor ons heel erg waardevol. Wat jammer om te lezen dat er op dit punt ruimte is voor verbetering. Wij streven naar hoogwaardige service voor elke gast, en deze feedback maakt mogelijk dat wij onze service kunnen blijven verbeteren.

Wellicht tot een volgende keer.

Beoordeeld op 27 februari 2024

Opnieuw een bezoek aan Groningen. En ja ook nu weer in het City hotel. Mooi in het Centrum. Lopend en zoals wij op de fiets alles prima te bereiken. Fiets 's nachts aan de ketting van het hotel. Prima service.
Er was wel wat veranderd. Een nieuwe incheck balie. Ontbijt was minder verzorgd als voorheen.

Datum van verblijf: februari 2024
Leonie Dijkstra, General Manager van City Hotel Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2024

Beste,

Uw feedback wordt gewaardeerd! We hebben met heel veel plezier de feedback vol positiviteit gelezen.
We zien u graag nog eens terug.