Beoordeeld op 13 september 2019

Mooi en net hotel, goed bed en keurige badkamer. Parkeren is een minpunt, zeker als de parkeergarage van het hotel vol is en je moet uitwijken naar een openbare parkeergarage. Ontbijt niet genomen omdat het relatief duur is (16,50 p.p). In de binnenstad genoeg leuke gelegenheden om voor weinig een goed ontbijt te scoren.

Datum van verblijf: september 2019
HotelCityGroningen, Receptionist van City Hotel Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2019

Beste Hboutkan,

Bedankt voor jouw review en de tijd die je hiervoor hebt genomen. Ik vind het erg vervelend om te horen het lastig was om te parkeren voor jullie. Helaas hebben wij maar een beperkt aantal parkeerplaatsen in onze garage en raden wij het dan altijd aan om deze van te voren te reserveren. Bij geen plek in onze eigen garage helpen wij jullie graag naar het zoeken van een andere parkeerplek die voldoen aan jullie wensen. Ik hoop dat je desondanks een mooie tijd hebt gehad in Groningen en wellicht tot een volgende keer!

Kim

Beoordeeld op 13 september 2019

Goed en personeel dat initiatief neemt, kom je zelden meer tegen, we werden keurig geholpen met het parkeren, in en uitchecken maar ook nadat we vertrokken werd er initiatief genomen. De medewerkers weten wat service betekent

• Reistype: Reisde voor zaken

Heel erg bedankt Peter, wat fijn om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad bij ons! We waarderen jouw feedback en de tijd die je hiervoor hebt genomen enorm. Een zonnige dag gewenst en hopelijk tot een volgende keer!

Kim

Beoordeeld op 11 september 2019 via mobiele applicatie

We hebben erg genoten van ons verblijf in het hotel.Wat fijn dat het ontbijt tot later kan worden genuttigd. Dat vergroot je vakantiegevoel. Personeel is ook zeer vriendelijk en behulp zaam. Aanrader voor een weekendje Groningen

Datum van verblijf: augustus 2019
HotelCityGroningen, Front Office Medewerker van City Hotel Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2019

Heel erg bedankt Suzie voor de geweldige review, wat fijn om te lezen dat jij en je familie het zo naar jullie zin hebben gehad bij ons! We waarderen jouw feedback en de tijd die je hiervoor hebt genomen ten zeerste. Een mooie dag gewenst en graag tot een volgende keer!

Kim Corbier

Beoordeeld op 10 september 2019

De kamer 524 was aan de krappe kant rond het bed en in de wc/douche ruimte. Een meter meer dan is het goed. De hotel is mooi centraal gelegen en goed te bereiken vanaf het station, ongeveer 15 min lopen.

Datum van verblijf: september 2019
HotelCityGroningen, Receptie van City Hotel Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2019

Beste jansr210,

Bedankt voor jouw review en de tijd die je hiervoor hebt genomen. Ik vind het erg vervelend dat je de kamer wat aan de krappe kant vond. Ik hoop dat je desondanks een mooie tijd hebt gehad in Groningen en wellicht tot een volgende keer!

Bart
Receptie

Beoordeeld op 10 september 2019

het hotel is goed gelegen niet te ver van het centrum ,ook het trein station is ook niet ver.
Er zijn veel goeie restaurant in de buurt.
We hebben ook de wandeling van 7 km dat uitgestippeld was door het hotel was mooi!!

Datum van verblijf: september 2019

Heel erg bedankt Lucette, wat fijn om te lezen de wandeling en het hotel zo fijn is geweest! We waarderen jouw feedback en de tijd die je hiervoor hebt genomen ten zeerste. Een mooie dag gewenst en graag tot een volgende keer!

Bart
Receptie