nella
Amsterdam, Nederland

Nette hotel met vriendelijk en service gericht personeel.

4,0 van 5 bollen25 okt 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Goed hotel, verzorgd, vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt. Bedden slapen heerlijk zou het zelf prettiger vinden wanneer je niet met je gezicht naar het raam toe slaapt dat was het geval bij kamer 7002. Ik had hier zelf naar moeten informeren besef ik mij.
Datum van verblijf: oktober 2023
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Apollo Hotel Groningen
3.8 km van Flonk Hotel Groningen Zuid, BW Signature Collection
Gratis parkeren
Meer hotels in Groningen bekijken
Beoordeeld op 1 augustus 2023 via mobiele applicatie

Een gerenoveerd hotel ,nog niet helemaal op orde. Het trappenhuis wordt nog vernieuwd. Prima kamer met mooi uitzicht op het water. Ontbijt goed en uitstekende koffie. Per openbaar vervoer de stad in gaat prima. Parkeren bij het hotel gratis.

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 29 juni 2022 via mobiele applicatie

Hier één nacht verbleven. Verzorgde kamer met praktische badkamer. Gratis parking op het terrein dat gedeeld wordt met een hoge school en een kantoor. Zeer aangenaam terras bij het hotel met uitzicht op een natuurdomein waar je ook heerlijk kan wandelen. Hadden hier eigenlijk wel een aangename avond en dito verblijf. Uitgebreid en verzorgd ontbijt. Bediening was tevens zeer vriendelijk.

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 19 april 2022

Fijn hotel met mooi uitzicht op een meer en veel groen, vriendelijk personeel en goede voorzieningen. Ontbijt ruime keus. Ruime parkeerplaatsen en er rijd een shuttle die je naar het station brengt of haalt.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 3 april 2022

Wij verbleven als gezin voor een stedentripje Groningen twee nachten in dit hotel. Onze kamer was een familiekamer op de zesde etage. Bij aankomst werden wij vriendelijk welkom geheten bij de receptie. Het viel ons op dat het erg rustig was in het hotel, geen rijen bij de receptie. Het gebouw ziet er bijzonder uit, veel licht. Beneden heb je gelijk het zwembad en restaurant. Het laatste hebben wij geen gebruik van gemaakt, maar zag er gezellig uit. Het zwembad is een prima formaat voor in een hotel, 1.40 diep, temperatuur mag hoger. Onze familiekamer was ruim. De tweede slaapkamer kon gesloten worden met een deur, dat is erg fijn als je met kinderen reist. De kamer is wel simpel, geen koelkastje/minibar, en geen tv op de slaapkamer. Maar prima voor als je, net als ons, komt voor een stedentrip. Vanaf het hotel ben je met de auto binnen 15 minuten in het centrum. Bij het hotel is gratis parkeren. De kamer was schoon, bedden liggen goed, onderhoud is prima. Wat ons wel opviel, was dat het wat gehorig kan zijn. Toen wij aankwamen was er op een verdieping boven ons een vergadering. Dat konden wij wel horen. Gelukkig was dit alleen overdag. Die avond was het heel rustig, er waren verder geen kamers direct naast ons bezet. De avond erna was dit wel het geval. Toen konden wij de directe buren wel horen als zij bijv. hard lachen. Wij zouden zeker nog een keer het hotel willen bezoek als wij weer naar Groningen gaan. Het is praktisch gelegen, gratis parkeren is heel fijn, en een prima hotel & kamer.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 26 februari 2022

Excellent hotel. Mooie kamers, mooi uitzicht en stil. Toch dicht bij de stad en daarmee ideaal hotel om Groningen te ontdekken en daarna te genieten van lekker eten en een mooi uitzicht over het meer.

Datum van verblijf: februari 2022