Word beloond met One Key
Word beloond met One Key
Edwin S

Prijs kwaliteit verhouding klopt totaal niet. Hotelkamers zijn erg slecht. Vooral bedden en kussens zijn slecht. Alleen

Beoordeling van Martini Hotel
3,0 van 5 bollen5 mrt 2024 beoordeeld
Kamers zijn extreem klein en verschrikkelijk gehorig. De bedden zijn slecht en vooral kussens bezorgen nekkrampen. De badkamer is een aanfluiting. Zeer kleine plastic cabine, alsof je op een boot zit. Locatie van het hotel is prima in centrum. Ontbijt was prima.
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met een partner
2,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.2 km van Martini Hotel
  • Official Hotel Site
5.8 km van Martini Hotel
Meer hotels in Groningen bekijken
Beoordeeld op 6 januari 2024

Al vaker hier een kamer geboekt die waren altijd prima in orde. Helaas was dat deze keer niet zo. Op het beddengoed zat opgedroogd bloed, we hebben hier melding van gemaakt en als antwoord krijg je, ik zal het doorgeven en sorry voor het ongemak! We hadden een andere reactie verwacht!

Datum van verblijf: januari 2024
Beoordeeld op 19 augustus 2023 via mobiele applicatie

Het is een stijlvol hotel met eenvoudige kamers, die wel schoon zijn en met goede bedden. Er is een lift waar maar 2 mensen tegelijk in kunnen. Er zijn vast betere kamers dan de onze. We hadden half pension, maar dat haal je er als vegetariër niet uit. Je kunt nl. Als vleeseter veel duurdere gerechten kiezen. Ze zouden de prijs voor half pension voor vegetariërs lager moeten maken. Het is een goed hotel, daar niet van.

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 12 juni 2023

Het hotel was heel goed gelegen 6 minuten van het station te voet of bus 3 nemen kost dan 3,50€ , het hotel was de kamer te klein in een hoekje en gevaarlijk om nr de wc te hoeven te gaan zelfs de douche hangt los en ook vuile gordijnen en veel te veel lawaai in de gangen , had ontbijt en bij het ontbijt hadden ze zelfs mijn kamernummers niet gevraagd en de zondag ist niet leuk niets open voor 12u

Kamertip: Kom niet in het weekend zondag niets op voor 12 uur
Datum van verblijf: juni 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 5 mei 2023 via mobiele applicatie

Goedkoper dan de meeste hotels in het centrum
Goed bed
Stille kamer
Goed ontbijt
Vriendelijke ontvangst
Vlakbij het centrum

Wij hadden een kleine, onhandige, ongezellige kamer
Niet het gevraagde tweepersoonsbed
Uitzicht nihil
Eén keukenstoel en een mini tafeltje
Geen stopcontacten bij het bed
Geen nachtkastjes oid bij het bed
Simpel sanitair
Geen ruimte om je toiletspullen te plaatsen
Toilet spoelt slecht door
Geen handdouche
Geen douchekapjes
Geen verwarming op de badkamer

Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 4 april 2023 via mobiele applicatie

Ik las een recensie uit 2021 over een kleine kamer aan de straatkant op de tweede verdieping. Een kleine kamer met een grote barst in het raam.
Nu, twee jaar later, zaten wij in dezelfde kamer. De barst zit er nog steeds!
Kamer was schoon. Jammer dat er geen nachtkastjes waren. Het bed was goed. De badkamer is zeer gedateerd. Douchekop heeft erg veel kalk.
Ontbijt was heel goed. Meeste medewerkers waren vriendelijk.

Datum van verblijf: maart 2023