“Simpel maar heerlijk ”

Geclassificeerd als nr. 4 van 417 Restaurants in Groningen
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren voor het eerst bij Gustatio wezen eten. We hadden gelukkig gereserveerd want er was de hele avond geen tafel vrij.
Vooraf had ik nog bedenkingen, want in mijn hoofd zaten daar alleen maar veredelde snackbars. En ook de foto's op de site van de inrichting namen dat beeld niet weg. Maar het eten was fantastisch. Verse pasta heerlijk van smaak.
Ja, het is wat lawaaiig als er 2 groepen binnen zitten. Ja, het is wat fris als je bij deur of het raam zit. Maar het eten maakt alles goed. Wij komen zeker terug.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag voor het eerst bij Gustatio wezen eten en mijn man zou het liefst vanavond weer gegaan zijn. Wij zijn er kieskeurig als het om de Italiaanse keuken gaat, maar hier moet je gewoon gaan eten als je in Groningen bent. Leuk restaurant, niet te groot en ruime keuze. Vriendelijke bediening, praten alleen Engels, maar ach...het voelt alsof je echt in Italië zit. Echt een aanrader en zéker een Michelin ster waard. Voor herhaling vatbaar en wie weet gaan we morgen weer

5 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Absolute aanrader. Zelden zo lekker italiaans gegeten. Typisch restaurant waar Engels of Italiaans gesproken wordt en echt fantastische gerechten en wijnen.

4 november 2018 beoordeeld

Hier hoef je niet voor naar Italië te reizen. De pasta's zijn hier net zo goed als in Italië. Ook de sfeer doet Italiaans aan. Kleine zaak gezellig rumoerig. Zeer goede prijs/kwaliteits verhouding. Goede wijnen. Prettige persoonlijke bediening. Spelen goed in op Italiaans spreken gasten. Naast Groningen hebben ze ook hetzelfde restaurant (zelfde naam) in Amsterdam. De volgende keer dat we Italiaans gaan eten doen we dat bij Gustatio.

Datum van bezoek: september 2018
27 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De beste pasta elke keer weer! De kaart wisselt geregeld zodat je er gewoon kunt terugkomen.. alles huisgemaakt met de beste ingrediënten, sla de voortreffelijke toetjes niet over! Italiaanser in Nederland kan het niet!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Gustatio bekeken, bekeken ook

Groningen, Groningen

In Gustatio geweest? Deel je ervaringen!