“Morgen weer”

Geclassificeerd als nr. 4 van 417 Restaurants in Groningen
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag voor het eerst bij Gustatio wezen eten en mijn man zou het liefst vanavond weer gegaan zijn. Wij zijn er kieskeurig als het om de Italiaanse keuken gaat, maar hier moet je gewoon gaan eten als je in Groningen bent. Leuk restaurant, niet te groot en ruime keuze. Vriendelijke bediening, praten alleen Engels, maar ach...het voelt alsof je echt in Italië zit. Echt een aanrader en zéker een Michelin ster waard. Voor herhaling vatbaar en wie weet gaan we morgen weer

Datum van bezoek: november 2018

5 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Absolute aanrader. Zelden zo lekker italiaans gegeten. Typisch restaurant waar Engels of Italiaans gesproken wordt en echt fantastische gerechten en wijnen.

Datum van bezoek: november 2018
4 november 2018 beoordeeld

Hier hoef je niet voor naar Italië te reizen. De pasta's zijn hier net zo goed als in Italië. Ook de sfeer doet Italiaans aan. Kleine zaak gezellig rumoerig. Zeer goede prijs/kwaliteits verhouding. Goede wijnen. Prettige persoonlijke bediening. Spelen goed in op Italiaans spreken gasten. Naast Groningen hebben ze ook hetzelfde restaurant (zelfde naam) in Amsterdam. De volgende keer dat we Italiaans gaan eten doen we dat bij Gustatio.

Datum van bezoek: september 2018
27 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De beste pasta elke keer weer! De kaart wisselt geregeld zodat je er gewoon kunt terugkomen.. alles huisgemaakt met de beste ingrediënten, sla de voortreffelijke toetjes niet over! Italiaanser in Nederland kan het niet!

Datum van bezoek: oktober 2018
27 oktober 2018 beoordeeld

Tijdens een dagje shoppen via Tripadvisor de lunch uitgezocht, ik kan bevestigen de #1 lunchpositie voor Gustatio is meer dan verdiend.
Gelukkig was er nog ruimschoots gelegenheid een tafel uit te kiezen, mogelijk dat men hier vooral in de avond neerstrijkt, weet ik niet.

Gekozen voor een pasta met peper en knoflook, maar het hadden ook twintig andere opties kunnen worden. Ook het brood vooraf is smaakvol bereid.
Voor dergelijke plekken betaal ik graag iets meer dan ik gewend ben voor een lunch.

Ga zo door!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Gustatio bekeken, bekeken ook

Groningen, Groningen

In Gustatio geweest? Deel je ervaringen!