“4 dagen Groningen ”

Geclassificeerd als nr. 3 van 415 Restaurants in Groningen
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Absolute aanrader. Zelden zo lekker italiaans gegeten. Typisch restaurant waar Engels of Italiaans gesproken wordt en echt fantastische gerechten en wijnen.

1 week geleden beoordeeld

Hier hoef je niet voor naar Italië te reizen. De pasta's zijn hier net zo goed als in Italië. Ook de sfeer doet Italiaans aan. Kleine zaak gezellig rumoerig. Zeer goede prijs/kwaliteits verhouding. Goede wijnen. Prettige persoonlijke bediening. Spelen goed in op Italiaans spreken gasten. Naast Groningen hebben ze ook hetzelfde restaurant (zelfde naam) in Amsterdam. De volgende keer dat we Italiaans gaan eten doen we dat bij Gustatio.

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

De beste pasta elke keer weer! De kaart wisselt geregeld zodat je er gewoon kunt terugkomen.. alles huisgemaakt met de beste ingrediënten, sla de voortreffelijke toetjes niet over! Italiaanser in Nederland kan het niet!

3 weken geleden beoordeeld

Tijdens een dagje shoppen via Tripadvisor de lunch uitgezocht, ik kan bevestigen de #1 lunchpositie voor Gustatio is meer dan verdiend.
Gelukkig was er nog ruimschoots gelegenheid een tafel uit te kiezen, mogelijk dat men hier vooral in de avond neerstrijkt, weet ik niet.

Gekozen voor een pasta met peper en knoflook, maar het hadden ook twintig andere opties kunnen worden. Ook het brood vooraf is smaakvol bereid.
Voor dergelijke plekken betaal ik graag iets meer dan ik gewend ben voor een lunch.

Ga zo door!

2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend. Grote porties. Was druk op een maandagavond, wij waren rond 8 uur waardoor er een plekje vrij was gekomen.

Reizigers die Gustatio bekeken, bekeken ook

Groningen, Groningen

In Gustatio geweest? Deel je ervaringen!