“Lekker zeg!”

Geclassificeerd als nr. 3 van 415 Restaurants in Groningen
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
3 weken geleden beoordeeld

Tijdens een dagje shoppen via Tripadvisor de lunch uitgezocht, ik kan bevestigen de #1 lunchpositie voor Gustatio is meer dan verdiend.
Gelukkig was er nog ruimschoots gelegenheid een tafel uit te kiezen, mogelijk dat men hier vooral in de avond neerstrijkt, weet ik niet.

Gekozen voor een pasta met peper en knoflook, maar het hadden ook twintig andere opties kunnen worden. Ook het brood vooraf is smaakvol bereid.
Voor dergelijke plekken betaal ik graag iets meer dan ik gewend ben voor een lunch.

Ga zo door!

2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend. Grote porties. Was druk op een maandagavond, wij waren rond 8 uur waardoor er een plekje vrij was gekomen.

30 september 2018 beoordeeld

We hebben niet gegeten maar genoten met z'n vieren. Namen gezamenlijke voorgerechten met vis en Italiaanse vlees en kaas-specialiteiten, het was een feest voor het oog en onze smaakpapillen. De pasta's waren TOP en het toetje de zonde waard.
Vlotte, Engelssprekende bediening en gezellig druk.

21 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriendin hier gegeten. Het was erg lekker. Allerlei Italiaanse gerechten, zeer smaakvol bereid. Wel reserveren want het kan er druk zijn.

20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk tentje. Knus, rustieke uitstraling. De smaken zijn puur zoals je van restaurants in Italië gewend bent. Geen poespas, maar alle ingrediënten hebben toegevoegde waarde. Prijs kwaliteit is meer dan uitstekend. Flinke borden pasta. Een aanrader. Lekker druk en goede sfeer. Wel reserveren.

Reizigers die Gustatio bekeken, bekeken ook

Groningen, Groningen

In Gustatio geweest? Deel je ervaringen!