“Even in Italië”

Geclassificeerd als nr. 3 van 415 Restaurants in Groningen
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
8 augustus 2018 beoordeeld

Erg goed. Prijs/kwaliteitsverhouding is prima. Klassieke gerechten met Italiaanse koks en bediening. Gerechten zoals het hoort. Niet de Nederlandse versie. Deze zaak is zo goed dat je echt vooraf moet reserveren. Sfeer is ook echt Italiaans druk. Er is ook een vestiging in Amsterdam. Die gaan we zeker ook nog doen. Ik ben een kritische bezoeker van Italiaanse restaurants in Nederland. Mario's in Neck, d 'Antica in Amsterdam en Napoli Houtplein Haarlem. Behoren bij mijn favorieten maar nu staat deze ook op mijn lijstje. Gr Carel

6 augustus 2018 beoordeeld

Een eethuisje, dat is Gustatio. Niet om uren te tafelen, maar wel om goed en snel echt Italiaans te eten. Geen fratsen, een kaart met vooral klassiekers, kundige bediening (!) en koks die echt kunnen koken met verse ingrediënten. Ingeklemd tussen snackbars en formule-restaurants is dit verreweg de beste plek om te lunchen in hartje centrum. Alleen niet denken dat je er over een paar maanden hele andere gerechten kunt eten. Waarom zou je gaan veranderen wat al zo lang goed is?

4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is niet voor niets dat het restaurant volgeboekt zat! Alles was home-Made en smaakte fantastisch! Lekkere verse gerechten die ruim geserveerd werden.

Doordat het restaurant zo klein is, ontstaat er een gezellige knusse sfeer. Romantisch voor stelletjes maar ook gezellig voor met een klein groepje vrienden.

De service was uitstekend en snel! Iedereen die er werkt is van Italiaanse afkomst wat de Italiaanse sfeer nog meer naar boven laat komen!

De menukaart bestaat voornamelijk uit pasta gerechten of lasagne. Lekker simpel maar tot in de puntjes met liefde gemaakt!

Vergeet niet te reserveren!

Ps. Beste lava cakeje ooit.

29 juli 2018 beoordeeld

Prachtig restaurant door eenvoud, Zo is Italië en zo is haar keuken. Samen met mijn partner genoten van dit alles. Een aanrader!

28 juli 2018 beoordeeld

We hebben lunch bij Gustatio gehad. Ik moet eerlijk zegen dat ik vind dat italiaanse restaurants in Nederland altijd een beetje teleurstellend. Maar Gustatio is een uitzondering. La pasta was echt zoals in Roma, en als je houdt van cannoli siciliani zo als ik, dan moet je hier wezen! Je gaat zeker niet teleurgesteld worden!

Reizigers die Gustatio bekeken, bekeken ook

Groningen, Groningen

In Gustatio geweest? Deel je ervaringen!