“Personeel meer bezig met elkaar dan met ons”
Beoordeling van Het Concerthuis

Het Concerthuis
Geclassificeerd als nr. 162 van 395 Restaurants in Groningen
Keukens: Internationaal
30 mei 2018 beoordeeld

Langs geweest voor wat drankjes met z'n tweetjes. Helaas vrijwel ons hele verblijf genegeerd, we moesten zwaaien om aandacht te krijgen om een extra drankje te bestellen. Qua prijs is het wel oke.

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij genoten hier van een paar gin tonics. De keuze is ruim en ze worden mooi geserveerd. Personeel is bijzonder aardig en vlot.
Inrichting van de zaak is vergeleken met omliggende studentikoze zaakjes veel stijlvoller. Bezoekje waard dus!

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Behalve dat je hier kunt eten is het ook een gezellige plek om hier te gaan borrelen, er is een uitgebreide kaart met speciale biertjes.

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Personeel is niet fijn, is vooral bezig met zichzelf en elkaar! Publiek, wannabee hipsters. Namaak Berlijn sfeer. Eten matig.
Snap alle positieve recensies niet.

21 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kom hier graag , gezellig en ongedwongen eten. Lekker foodsharring met vrienden of je kiest van de ontbijt, lunch of diner kaart kan allemaal de hele dag door. De meeste gerechten zijn vegetarisch of veganistisch.

Reizigers die Het Concerthuis bekeken, bekeken ook

Groningen, Groningen

In Het Concerthuis geweest? Deel je ervaringen!