“Met mijn dochter”

Huize Maas
Geclassificeerd als nr. 111 van 409 Restaurants in Groningen
Keukens: Nederlands
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit verhouding is slecht. Klein stukje zalm, zakje patat voor 2 personen, mini schaaltje wortels en mini schaaltje sla. Na 3 minuten werd gevraagd of we uitgegeten waren, maar toen moesten we nog beginnen. De bediening was chagrijnig (hadden waarschijnlijk ook nog een hongerklop). Zeker niet naar de WC gaan, want dan komt het weinige eten weer uit

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je buiten kunt zitten is het een mooie plek om van alles langs te zien komen. De bediening is goed. De bierkaart ook. De prijzen zijn redelijk. Het eten is gemiddeld. Dit soort hamburger heb ik vaker gezien. Waarschijnlijk van de Hanos.

18 februari 2018 beoordeeld

Grote gelegenheid waar het gezellig druk is en waar je voor niet al te veel geld lekker een hapje kunt eten. Het personeel is vriendelijk en de bediening is vlot. De sfeer is ongedwongen. Er is gratis internet. Ik wilde alleen niet met Facebook inloggen en op de andere( aangegeven) manier lukte het niet. Niet ernstig, maar wel een beetje jammer. De porties zijn flink. Bij mijn tomatensap kreeg ik zonder te vragen een lesje tobasco.

17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Huize Maas zit in een prachtig pand. Er is bijna altijd plaats. Wij hebben er geluncht. Een broodje schnitzel met frites voor een prima prijs. Erg leuk voor iemand die genoeg heeft van de hamburger.
Aanrader!

16 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig ogen etablissement met een prima geprijsde kaart. Het eten is simpel doch smakelijk. De daghap is wat meer bijzonder en er is een ruime keuze.

De grote tegenvaller is de geur van de toiletten en de staat er van. Gezien je dit al bovenaan de trap ruikt was het niet echt aangenaam om er toch gebruik van te moeten maken. Dit lijkt me echter wel simpel op te lossen.

Reizigers die Huize Maas bekeken, bekeken ook

In Huize Maas geweest? Deel je ervaringen!