“Heerlijk gegeten”

Keukens: Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben onder de indruk van het heerlijk eten ondanks dat wij laat in de middag hadden aangegeven dat we het liefst veganistisch wilden eten, was dit voor een groot deel mogelijk. Als voorgerecht een aardappel aspergesoep en hoofdgerecht een aspergetaartje waar ik heerlijk van heb genoten. Restaurant is echt een aanrader en als vegan wilt eten dan is verstandig om vroeg te reserveren.

27 mei 2018 beoordeeld

De goede beoordelingen op tripadvisor maakte mij weer nieuwsgierig naar Betere tijden. Ongeveer 5 jaar geleden heb ik hier ook verschillende keren gegeten en dat smaakte altijd erg goed. Het restaurant is nu overgenomen en ze hebben een nieuw concept. Het was een bijzondere avond. Het eten was goed, niet geweldig. Prijs/kwaliteit niet helemaal in balans. Apart betalen voor je frietjes vind ik (altijd) een beetje gek. Helemaal als het aangekondigd wordt dat de frietjes er zo aankomen ipv ons de vraag te stellen of wij frietjes willen. En dan een meerprijs van €3,50 in rekening brengen. Voor iemand die geen verrassingsmenu wil en toch 3 gangen wil eten heb je weinig keuze. Het verrassingsmenu is wat de eigenaren van betere tijden fantastisch vinden maar misschien niet altijd goed bij de klant past. Wij zullen hier niet snel weer gaan eten.

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het terras met mooi weer lekker gedineerd. Steak van de dag met diverse groenten. Ook voldoende andere lekkernijen op de kaart. Zeker aan te bevelen voor een bezoek.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dank zij TripAdvisor kwamen we hier terecht. De aanbevelingen klopten inderdaad, het is een relatief klein maar daardoor heerst er een zeer persoonlijke sfeer. De eigenaren en zijn medewerkers zijn uitermate gastvrij en vriendelijk en een gesprekje aangaan kost dan ook geen enkele moeite. De gerechten zijn heel verrassend en uiterst smaakvol. Wij nuttigden het 3 gangen verrassingsmenu en dat zat vol aangename smaken en combinaties tegen een alleszins goede prijs. Samen met een paar heerlijke glazen wijn en een echt goede espresso zijn wij dan ook zeer tevreden en komen binnenkort zeker terug.
Chapeau voor dit nog niet zo lang bestaande restaurant met deze jonge mensen.

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

3 gangen verrassingsmenu zeker aan te raden! Goede verrassende gerechten met ingrediënten die je niet alledaags eet. Prijs / kwaliteit / hoeveelheid zeer goed. Goede wijn (lekkere primitivo!) en afgesloten met een prima espresso :)

Al met al een aanrader en complimenten voor bediening / keuken!

Reizigers die De Betere Tijden bekeken, bekeken ook

In De Betere Tijden geweest? Deel je ervaringen!