“Let op! Andere eigenaar”
Beoordeling van De Grote Frederik Bistro

De Grote Frederik Bistro
Geclassificeerd als nr. 106 van 415 Restaurants in Groningen
Keukens: Nederlands
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat altijd een charmant eetcafeetje was, is nu een ‘bistro’ geworden. De gezellig sfeer die in het buurtcafeetje hing, is weg. Het is ook een stuk rustiger. Zes gerechtjes op de kaart. Prima eten. De kippencrème wordt geserveerd met één stukje brood. Dat vond ik wat karig. Wat doe je met de rest van dat bakje? Op verzoek wel een extra broodje gekregen maar daar is niet goed over na gedacht. Open ravioli met paddenstoelen was ok. Hoewel ze van dat tussengerecht een hoofdgerecht gemaakt hadden, was het niet erg veel. Wijn was prima. Maar dat mag ook wel voor die prijs. 90,- voor twee keer twee gangen en in totaal 8 glazen wijn.

4 weken geleden beoordeeld

De hele avond kunnen tafelen in een prettige ambiance met verrassende kaart.
Erg prettige service met passie voor de keuken en de gerechten.
Laat je vooral verwennen door de wijnen en sla ook zeker het dessert niet over!

29 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in een leuke ambiance. Zeer vriendelijk en enthousiast personeel. Kom zeker nog eens terug.

1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant. Gastvrij, vriendelijk en een prima keuken!
Als we weer in Groningen zijn, gaan we daar zeker weer heen. Heerlijke avond gehad.

1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gastvrij ontvangen in een erg mooi restaurant. We hebben genoten van heerlijke gerechten en goede wijnen. Een van de betere restaurants van Groningen, we komen hier zeker terug. Ga het proberen en laat je verrassen!

Reizigers die De Grote Frederik Bistro bekeken, bekeken ook

Groningen, Groningen

In De Grote Frederik Bistro geweest? Deel je ervaringen!