“Restaurant de Grote Frederik”
Beoordeling van De Grote Frederik Bistro

De Grote Frederik Bistro
Geclassificeerd als nr. 106 van 415 Restaurants in Groningen
Keukens: Nederlands
1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant. Gastvrij, vriendelijk en een prima keuken!
Als we weer in Groningen zijn, gaan we daar zeker weer heen. Heerlijke avond gehad.

1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gastvrij ontvangen in een erg mooi restaurant. We hebben genoten van heerlijke gerechten en goede wijnen. Een van de betere restaurants van Groningen, we komen hier zeker terug. Ga het proberen en laat je verrassen!

1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, fijne bediening en een goede sfeer! De wijnen die geserveerd worden passen goed bij de gerechten. Zeker een aanrader.

30 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in een aangename ambiance. Kom zeker weer terug. Creatief en smaakvol. Complimenten voor het team. Groet Gert

28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst gegeten bij dit restaurant en we zijn zeer positief verrast. Heerlijke originele gerechten, vriendelijke bediening met oog voor detail (opmaken van de borden, kannetje water erbij etc). Kortom: een aanrader!

Reizigers die De Grote Frederik Bistro bekeken, bekeken ook

Groningen, Groningen

In De Grote Frederik Bistro geweest? Deel je ervaringen!