“Erg lekker!”

De Grote Frederik Bistro
Geclassificeerd als nr. 106 van 415 Restaurants in Groningen
Keukens: Nederlands
1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, fijne bediening en een goede sfeer! De wijnen die geserveerd worden passen goed bij de gerechten. Zeker een aanrader.

30 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in een aangename ambiance. Kom zeker weer terug. Creatief en smaakvol. Complimenten voor het team. Groet Gert

28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst gegeten bij dit restaurant en we zijn zeer positief verrast. Heerlijke originele gerechten, vriendelijke bediening met oog voor detail (opmaken van de borden, kannetje water erbij etc). Kortom: een aanrader!

28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein restaurant in de Oosterpoort. Ook een kleine menu kaart, met verrassend lekker eten! Aangename bediening en een leuke locatie in een rustige buurt.

26 augustus 2018 beoordeeld

Ik heb hier vorige week met mijn moeder fantastisch gegeten en gedronken. Verassende gerechten, wijnen en ingredienten. Een verschillige en attente bediening. Een aanwinst voor de stad!

Reizigers die De Grote Frederik Bistro bekeken, bekeken ook

Groningen, Groningen

In De Grote Frederik Bistro geweest? Deel je ervaringen!