“Dineren bij de Grote Frederik”
Beoordeling van De Grote Frederik Bistro

De Grote Frederik Bistro
Geclassificeerd als nr. 106 van 415 Restaurants in Groningen
Keukens: Nederlands
28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst gegeten bij dit restaurant en we zijn zeer positief verrast. Heerlijke originele gerechten, vriendelijke bediening met oog voor detail (opmaken van de borden, kannetje water erbij etc). Kortom: een aanrader!

28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein restaurant in de Oosterpoort. Ook een kleine menu kaart, met verrassend lekker eten! Aangename bediening en een leuke locatie in een rustige buurt.

26 augustus 2018 beoordeeld

Ik heb hier vorige week met mijn moeder fantastisch gegeten en gedronken. Verassende gerechten, wijnen en ingredienten. Een verschillige en attente bediening. Een aanwinst voor de stad!

5 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een aantal weken bezocht ik opnieuw Groningen en om deze dag mooi af te sluiten ging ik nogmaals naar deze leuke kleine bistro.
Koos voor een gerecht met zalm als vooraf . Als hoofdgerecht lamsvlees en als dessert een heerlijke frisse hangop met rabarber en merengue . Genoten heb ik , van de heerlijke met zorg en veel smaak gemaakte gerechten. De persoonlijke aandacht en sfeervolle omgeving !
Deze bistro is een grote aanrader voor iedereen , die smaakvol wil eten en weet dat prijs en kwaliteit in uiterste balans zijn .
Ga heel even buiten het drukke winkelcentrum en je treft iets bijzonders!

24 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is leuk in een andere stad opzoek te gaan naar een nieuw restaurantje .
Ik was zeer benieuwd , maar het heeft al mijn verwachtingen overtroffen.
Het is een prettig kleinschalig restaurantje , ook de kaart is niet heel uitgebreid, maar dat is juist prettig dan veel teveel keus te hebben
Wat mijn avond vooral bijzonder maakte en waardoor ik zeker hier weer terug kom is de enorme vriendelijk en gastvrijheid van de gastvrouw .Ze heeft ook een enorme grote en goede wijnkennis . Je voelt je enorm welkom. De gerechten waren zeer goedverzorgd en uiterst smaakvol . De prijs kwaliteit verhouding is geheel in balans !

Reizigers die De Grote Frederik Bistro bekeken, bekeken ook

Groningen, Groningen

In De Grote Frederik Bistro geweest? Deel je ervaringen!