“Super!”
Beoordeling van Moro

Moro
Reserveren met
Moro is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 40 van 413 Restaurants in Groningen
Keukens: Marokkaans
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van een High wine bij Moro. Een mooie zaak die sfeervol is ingericht. De wijnen waren prima, het eten was heerlijk!! De vriendelijke en gezellige jongeman van de bediening maakte de avond perfect.

22 mei 2018 beoordeeld

Het was voor ons een totaalbelevenis. Wij hadden wat te vieren en bij Moro kregen wij een geweldig gevoel. Alles klopte. Eten, bediening en vooral ook de aanbevelingen m.b.t. de combinatie van het eten en de dank was uitstekend. Het kon niet beter!!!

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke spareribs, die zijn echt een aanrader. Lekkere aioli er bij. Voor de rest weinig groenten bij je eten

12 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten met een uitstekende bediening. 3 verschillende rondes met allerlei hapjes wat goed bij elkaar pasta en zeker niet te weinig. Al met al een aanrader dus.

28 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden 3 gangen met hapjes. Verrassende gerechten , afwisselend qua smaak, goed warm. Bediening kwam regelmatig vragen hoe het was. Hoeveelheid zeer toereikend. Leuk geserveerd in mooie aardewerken schaaltjes. Zeer aan te raden. Stijl eten was meer Oosters dan Spaans
We had a 3 course meal with surprising dishes. Staff was very friendly. Taste of the dishes was with a lot of variation.

Reizigers die Moro bekeken, bekeken ook

Groningen, Groningen

In Moro geweest? Deel je ervaringen!