Tine
Gent, België

Uitstekend

Beoordeling van Hotel Prinsenhof
5,0 van 5 bollen10 jun 2024 beoordeeld
We genoten met een groepje vrienden van een uitstekend, tweedaags verblijf. We lieten ons ook culinair verwennen. Het werd een heel uniek weekend. Mooie, rustige kamers met prima comfort. Absoluut lekker gegeten, bediening tip top in orde.
Datum van verblijf: juni 2024
Kamertip: Vraag indien er een feestje doorgaat in de brasserie een kamer achteraan het hotel!
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
  • Mercure
2.3 km van Hotel Prinsenhof
Meer hotels in Groningen bekijken
Beoordeeld op 10 juni 2024

Het Prinsenhof is een zeer comfortabel hotel, gelegen op een centrale en rustige locatie in Groningen en daardoor prima geschikt om de stad te verkennen. De kamers zijn ruim en zeer proper en de bediening is uiterst attent, vriendelijk en beleefd. De bedden zijn van uitstekende kwaliteit, alleen jammer dat de ventilatie niet individueel kan geregeld worden…Het gastronomisch restaurant biedt een schitterend degustatiemenu aan en is zijn michelinster zeker waard.( De Gault-Millauscore van 14/20 is een onderwaardering!! ) De brasseriekeuken is ook zeer degelijk en het kader in de oude kapel is zeer gezellig. Ook het ontbijt verdient een pluim: mooie afwisseling en verse producten. In 1 woord : als je naar Groningen wil dan is dit hotel een uitstekende keuze ! DOEN!

Kamertip: Vraag een kamer die uitkijkt op de Prinsentuin
Beoordeeld op 10 juni 2024

De prinsenhof is als thuiskomen. Een charmant en statig gebouw nabij de Martinitoren in het hart van Groningen. Alles is op loopafstand van de Prinsenhof. De gastvrouwen en heren zijn geweldig en weten hoe ze de gasten moeten benaderen om je echt thuis te voelen. Kortom: een geweldig hotel op een prachtige locatie.
Wij hebben ook gebruik gemaakt van restaurant Nassau, onze keuze was de fine dining expérience. In een woord: geweldig en wat een ervaring. Op onze vraag of de Prinsenhof (restaurant Nassau) een Michelin * heeft werd ontkennend gereageerd.
Toen de souschef persoonlijk aan onze tafel verscheen om een lamsgerecht te serveren gaf hij aan hiervoor te koken en hoopt de keukenbrigade in oktober er wellicht een te krijgen. Afgaande op onze ervaringen zal dit zeker kunnen gebeuren want de gerechten en ambiance zijn zeker *-waardig. De sommeliers wisten waar zij het over hadden en de wijnkeuzes waren erg goed passend bij de gerechten.
Kortom: het verblijf was zoals gewoonlijk heerlijk en de culinaire ervaringen waren van een intens genieten. Wij adviseren de gasten graag eens gebruik te maken van het Nassau restaurant.
Wij komen zeker weer terug. Dank voor de gastvrijheid.

Kamertip: Bezoek restaurant Nassau wat een * waardig restaurant is. Gewoon geweldig en de medewerkers en keukenbrigade zijn top. Een groot compliment
Beoordeeld op 9 juni 2024

Heerlijk hotel, super centraal gelegen en erg attente service. Heerlijke bedden en kussens! Heel stom dat een beoordeling minimaal 200 tekens moet bevatten, reden genoeg om volgende keer geen beoordeling te schrijven!!!!!!!!!!!!!!!

Beoordeeld op 3 juni 2024

Boek in ieder geval een tafel in Nassau. Het hotel-restaurant verdient een of wellicht zelfs twee Michelin sterren. De combi van fantastische gerechten in een prachtige atmosfeer met een uitstekend team maakt het een avond uit duizenden. Diepe buiging voor het jonge team voor en achter de schermen.

Beoordeeld op 1 juni 2024

Het klopte allemaal: de fantastische service, de vrolijke receptie, de comfortabele kamer met het fraaie uitzicht over het park tussen het hotel en de Martinikerk, de goede catering, de historische gebouwen, de centrale locatie in de stad, kortom prima.

Datum van verblijf: mei 2024