Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 159
eDreams
Hotels.comUS$ 159
PricelineUS$ 158
TravelocityUS$ 159
Trip.comUS$ 160
Beoordeeld op 13 juni 2022

Zeer vriendelijk personeel, dat alle mogelijke service heeft geboden. Wij hadden een ruime kamer, van alle gemakken voorzien. Tip: Als je met de auto komt, reserveer dan van tevoren een parkeerplek bij Q-Park Ossenmarkt. Gelegen op loopafstand (5 minuten).

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 3 juni 2022

Wat een zeer comfortabel hotel; we hadden een prachtige sfeervolle kamer, heerlijk bed, grote ramen met een diepe vensterbank en als kers op de taart hadden we een prachtig uitzicht op de prinsentuin. Konden gratis gebruik maken vd minibar op de kamer. De ligging kan niet beter, hartje centrum maar gelegen aan een rustig stukje dus geen last van het lawaai vd straat/kroegen. S avonds is het restaurant een fijne plek voor nog een drankje en het ontbijt ‘s ochtends is voortreffelijk. Eerder in andere hotels in Groningen verbleven, maar dit hotel steekt daar met kop en schouders bovenuit! We komen zeker terug!

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 31 mei 2022 via mobiele applicatie

Echt een aanrader, mooie en nette kamer met uitstekend eten en zeer correcte medewerkers, op loopafstand van de stad, we zijn er al diverse keren geweest en komen zeker terug, ons hondje was ook welkom en kreeg zelfs brokjes en water in het restaurant, verder een geschreven persoonlijke kaart lag klaar in de kamer aangezien dit ons derde verblijf was.

Beoordeeld op 30 mei 2022

We verblijven al jaren met veel plezier in dit fijne hotel. Er zijn veel verschillende soorten kamers, ditmaal sliepen we in de enige kamer met twee losse bedden. Overigens ook een prachtige kamer met een heerlijk bad en losse douche en twee comfortabele stoelen. Deze kamer biedt uitzicht op de mooie Prinsentuin en is heerlijk rustig. Je wordt hier gewekt door vogelzang, en dat midden in de stad. De kamers aan de andere zijde zijn overigens ook heerlijk rustig met uitzicht op het Martinikerkhof. Het hotel heeft twee fantastische restaurants en een perfecte ligging voor een stedentrip Groningen.

Beoordeeld op 29 mei 2022 via mobiele applicatie

Een prachtig monumentaal pand op een mooie locatie midden in Groningen nabij het centrum. Uitermate keurige, vriendelijke en goed geïnstrueerde medewerkers. Een uitgebreid en kwalitatief goed ontbijtbuffet waarbij op verzoek diverse eiergerechten vers werden opgediend. De kamer was geweldig mooi maar erg benauwd doordat airco ontbreekt en dit terwijl de buitentemperatuur overdag de 20 graden net aantikte. Ik ben bang dat dit ‘s-zomers bij menig gasten slapeloze nachten tot gevolg heeft. Excuus voor het ontbreken van een airco, is op een flyer aangegeven op de kamer. Gezien de huidige nieuwe technische ontwikkelingen, is er mijns inziens een betere oplossing dan het plaatsen van een staande ventilator op de kamer. Wij hadden er in ieder geval weinig baat bij, om over de geluidsoverlast van genoemde ventilator maar niet te spreken. In de zomer hier een kamer boeken, lijkt me niet aan te bevelen. Ook het Bose dockingstation op de kamer is dusdanig verouderd dat een nieuwe telefoon niet kan worden aangesloten.

Kamertip: Prachtig hotel, prima service en vriendelijke medewerkers. Géén airco op de kamers, een verblijf bij zomerse temperaturen is af te raden.