Beoordeeld op 21 december 2017 via mobiele applicatie

Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Hiervan daar zie je wat vegen op de muur, maar voor de rest was de kamer schoon. Ontbijt ook uitstekend, maar je moet wel bijbetalen (11,50pp). Hoofdattractie is de locatie: in het centrum tegenover fijn cafe.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 17 december 2017 via mobiele applicatie

Centrale ligging. Ontvangst bij de receptie vriendelijk. De kamers zijn eenvoudig ingericht, maar prima. Hadden wat schoner gekund, wel schone bedden maar veel stof.
Op de kamer was het heet, door de centraal geregelde verwarming. Hier konden ze vanuit de receptie niks aan veranderen. Slecht geslapen doordat de ramen open moesten vanwege de warmte. Daardoor geluidsoverlast van nabijgelegen cafe wat ‘s avonds niet erg is, maar wel als ze ‘s ochtends om half 8 gaan schoonmaken. Kortom geen 85 euro waard voor een nachtje van zaterdag op zondag.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 7 juni 2017

Schoon, klein hotel. Jammer dat je niet echt in de buurt gratis kunt parkeren en dat je de sleutel voor het parkeerplaatsje moet delen met andere hotelgasten. Ook het ontbijt mag wel iets uitgebreider en op een doordeweekse dag tot wat later geserveerd. Verder schone kamers en bedden. Geweldig café binnen handbereik! ( de Pintelier)

Beoordeeld op 23 april 2017

Net hotel in het midden van Groningen centrum, gebouwd in een moderne styl.
Kamers zijn netjes, ruim en fris een goed formaat badkamer.
Alles bij elkaar een leuke plek voor een steden trip naar de mooiste stad van Nederland.

Zonder vooroordelen natuurlijk, niet omdat ik er geboren ben.

Beoordeeld op 13 april 2017

De lokatie van het hotel is perfect, midden in de stad, en de kamers zijn vrij ruim opgezet. Ook de prijs is gunstig. Maar wel erg slecht onderhouden: er zaten vlekken in het tapijt, een van de roosters in de ramen werkte niet, in de douche waren het zeepbakje en alle handdoekhaakjes afgebroken, er zat een gat in de badkamerdeur, schimmel op het plafond en een rare deuk in de deur. Daarnaast lag de kamer aan de binnenplaats waar een levendig terras is, wat - mede door het kapotte rooster in het raam- zorgde voor behoorlijk wat geluidsoverlast tot 01:00 uur 's nachts. We hebben e.e.a. wel aangegeven bij de receptie, maar die reageerden laconiek en hebben er verder niets aan gedaan. Jammer, volgende keer dat we naar Groningen gaan zoeken we toch even verder.