“Prachtige tentoonstelling Rodin”

Geclassificeerd als nr. 1 van 55 dingen om te doen in Groningen
Type: Kunstmusea, Musea
Attractiegegevens
8 april 2017 beoordeeld

Prachtige overzichtstentoonstelling van Rodin op prachtige locatie! In het bijbehorende café ook nog eens lekker geluncht.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Groninger Museum
Bekijk de nieuwste beoordelingen

7 april 2017 beoordeeld

Veel van verwacht, maar viel mij flink tegen. Mooie foto's, een paar mooie stukken in brons. Maar het gros slechte gipsen afgietsels. Dan is voor mij het mooie van het materiaal er niet in en heeft het geheel flink aan schoonheid ingeboet. Jammer.

7 april 2017 beoordeeld

Het Groninger Museum pakt uit met een heel mooie expositie van werken van Rodin. De opstellingen, veelal in gesloten kunststof vitrines, maken het bekijken van de objecten makkelijk en plezierig. Ook de informatie over de productie van gipsen en bronzen afgietsels was interessant. Mooi gedaan! De extra toegangsprijs van 5 euro bovenop de Museumkaart vind ik wel veel te hoog.

6 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi museum, vlak bij het centraal station. Ondanks de drukte kon je toch redelijk relaxed rondlopen. Naast Rodin ook nog een andere tentoonstelling gezien die ook zeker de moeite waard is. Zeker als je een museumkaart hebt is een bezoek aan dit museum een must als je in Groningen bent.

6 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst in het Groninger Museum. Een feest op zich. Maar de expositie van Maarten Baas maakte het bezoek uniek.
Fantastisch om de meubelen en klokken van hem in het echt te zien. Een geweldige ervaring.

Reizigers die Groninger Museum bekeken, bekeken ook

Groningen, Groningen

In Groninger Museum geweest? Deel je ervaringen!