“Mooi museum, we hebben Rodin genius at work bezocht.”
Beoordeling van Groninger Museum

Attractiegegevens
Etten-Leur, Nederland
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
“Mooi museum, we hebben Rodin genius at work bezocht.”
Beoordeeld op 20 maart 2017

Heel erg prijzig maar dat is 't wel waard.
Heel overzichtelijk en toegankelijk ook voor minder valide mensen er is een lift aanwezig.

Schrijf een beoordeling

Helmond, Nederland
195 beoordelingen
55 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 123 nuttige stemmen
“Uitzonderlijk gebouw met originele exposities”
Beoordeeld op 18 maart 2017 via mobiele applicatie

Als je buiten het museum staat, met zijn moderne vormgeving en ligging in het water, dan ben je ook heel benieuwd hoe het er van binnen uit ziet. En binnen wordt je niet teleurgesteld: zeer origineel en kleurrijk is het allemaal vormgegeven. Er was een tentoonstelling van Rodin toen wij er waren, interessant en met veel mooie beelden. Leuker nog vonden wij de tijdelijke expositie van 'klokkenkunstenaar' Maarten Baas. Een tentoonstelling met veel humor, kleur en uiteraard ook veel klokken. Want daar staat Baas om bekend. Nog even een rondje gelopen langs de vaste collectie. Dan kom je toch in een heel andere wereld van traditionele kunst terecht. Maar ook heel boeiend om te zien. Het museum is een van de highlights van Groningen wat ons betreft.

Niveau 3 bijdrager
13 beoordelingen
3 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Rodin”
Beoordeeld op 15 maart 2017 via mobiele applicatie

Voor enkelen van ons was het bezoek de eerste keer. We komen uit Brabant en net is een hele reis. Voor mij was het de derde keer.
Opnieuw verbaas ik me over dit fantastische museum. Het maakt , bij wijze van spreken, niet uit wat er tentoon gesteld wordt. Het gebouw alleen al een belevenis. Een goed restaurant welk kunstzinnig is ingericht.
Kortom......... de moeite waard om een reis richting Groningen te gaan maken. Een prachtige stad met een prachtig museum.

Eindhoven, Nederland
643 beoordelingen
202 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 132 nuttige stemmen
“Blijft een publiekstrekker”
Beoordeeld op 14 maart 2017

Toen dit museum in Memphis stijl net geopend was, was het een enorme hype vanwege het spectaculaire gebouw en de ligging in het water. Toen het nieuwe ervan af was, leek er weinig reden om hiervoor weer naar Groningen af te reizen. Het gebouw is recent weer opgefrist. En er worden spraakmakende tentoonstellingen georganiseerd. De huidige Rodin tentoonstelling is omvangrijk, informatief en schitterend. Perfecte audiotour. Ook de tentoonstelling over Maarten Baas was heel goed. Onderling zeer verschillend, en juist daarom zo'n goede combinatie. Twee horeca gelegenheden, erg handig. Goed gesorteerde museumshop. Parkeren in parkeergarages op 5-10 minuten lopen, of nog handiger, met OV recht voor de deur (trein, bus). Aan de rand van het centrum gelegen, de Markt op 10 minuten lopen. Dit museum blijft met deze exposities van hoge kwaliteit de reis waard!

Utrecht Province, Nederland
100 beoordelingen
34 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 16 nuttige stemmen
“Mooie expositie”
Beoordeeld op 14 maart 2017

Deze keer naar dit museum voor de Rodin tentoonstelling.
Het museum is prima te bereiken met de trein.
Tickets online al gekocht, dus dat scheelde in de rij.
Prachtige tentoonstelling, en daarna ook de rest van het museum nog bekeken.

Bezocht Februari, 2017

Reizigers die Groninger Museum bekeken, bekeken ook

In Groninger Museum geweest? Deel je ervaringen!