“Rodin”

Geclassificeerd als nr. 1 van 54 dingen om te doen in Groningen
Type: Kunstmusea, Musea
Attractiegegevens
15 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor enkelen van ons was het bezoek de eerste keer. We komen uit Brabant en net is een hele reis. Voor mij was het de derde keer.
Opnieuw verbaas ik me over dit fantastische museum. Het maakt , bij wijze van spreken, niet uit wat er tentoon gesteld wordt. Het gebouw alleen al een belevenis. Een goed restaurant welk kunstzinnig is ingericht.
Kortom......... de moeite waard om een reis richting Groningen te gaan maken. Een prachtige stad met een prachtig museum.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Groninger Museum
Bekijk de nieuwste beoordelingen

14 maart 2017 beoordeeld

Toen dit museum in Memphis stijl net geopend was, was het een enorme hype vanwege het spectaculaire gebouw en de ligging in het water. Toen het nieuwe ervan af was, leek er weinig reden om hiervoor weer naar Groningen af te reizen. Het gebouw is recent weer opgefrist. En er worden spraakmakende tentoonstellingen georganiseerd. De huidige Rodin tentoonstelling is omvangrijk, informatief en schitterend. Perfecte audiotour. Ook de tentoonstelling over Maarten Baas was heel goed. Onderling zeer verschillend, en juist daarom zo'n goede combinatie. Twee horeca gelegenheden, erg handig. Goed gesorteerde museumshop. Parkeren in parkeergarages op 5-10 minuten lopen, of nog handiger, met OV recht voor de deur (trein, bus). Aan de rand van het centrum gelegen, de Markt op 10 minuten lopen. Dit museum blijft met deze exposities van hoge kwaliteit de reis waard!

14 maart 2017 beoordeeld

Deze keer naar dit museum voor de Rodin tentoonstelling.
Het museum is prima te bereiken met de trein.
Tickets online al gekocht, dus dat scheelde in de rij.
Prachtige tentoonstelling, en daarna ook de rest van het museum nog bekeken.

14 maart 2017 beoordeeld

Dit museum weet altijd bezoekers te verrassen met leuke interessante en uitdagende tentoonstellingen. Dit keer Rodin. erg indrukwekkend!

13 maart 2017 beoordeeld

Bowie expositie bekeken, maar ook genoten van de vaste collectie en prachtige 3D geprinte stoelen. Het museum is mooi en overzichtelijk ingericht met diverse expositieruimten.

Reizigers die Groninger Museum bekeken, bekeken ook

Groningen, Groningen

In Groninger Museum geweest? Deel je ervaringen!