“Rodin tentoonstelling”

Geclassificeerd als nr. 1 van 55 dingen om te doen in Groningen
Type: Kunstmusea, Musea
Attractiegegevens
13 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super museum, tentoonstellingen worden goed uitgekozen en ingericht. De Rodin tentoonstelling was mooi en informatief, maar vele bezoekjes hier al afgelegd. De Bowie tentoonstelling was schitterend, we zijn toen zelfs twee keer geweest. Het gebouw op zich is al een bezoek waard.

Schrijf een beoordeling

13 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen Aanrader. Ben er heel lang geleden geweest en vond het niks aan . Geen geweldig museum dus ga er maar niet heen .

12 maart 2017 beoordeeld

Ben in het weekend van 27 feb in Groningen geweest speciaal ook voor het museum.
Rodin tentoonsstelling was prachtig.Maar natuurlijk ook de andere werken,zoals van Josef Israels in het museum "Langs moeders graf" ook te bewonderen als standbeeld in de stad.
Aanbeveling, haal een stadswandeling kaart bij de VVV.

8 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben vandaag met een vriendin naar het Groninger museum geweest om de te toonstelling Rodin te bekijken. Voor een hapje en drankje bezochten we het restaurant. Topbediening. Snel, vriendelijk en lekker.
De tentoonstelling was zeker de moeite waard om te bekijken in het mooie kleurrijke museum.

6 maart 2017 beoordeeld

Wat hebben we weer genoten van dit museum. Prachtige collecties. Genoten van de beelden van Rodin, maar niet minder van de vele andere exposities. Meer dan de moeite waard.

Reizigers die Groninger Museum bekeken, bekeken ook

Groningen, Groningen

In Groninger Museum geweest? Deel je ervaringen!