“Geen Aanrader dus ga er maar niet heen ”
Beoordeling van Groninger Museum

Attractiegegevens
Niveau 3 bijdrager
19 beoordelingen
5 attractiebeoordelingen
“Geen Aanrader dus ga er maar niet heen ”
Beoordeeld op 13 maart 2017 via mobiele applicatie

Geen Aanrader. Ben er heel lang geleden geweest en vond het niks aan . Geen geweldig museum dus ga er maar niet heen .

Schrijf een beoordeling

3 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Groninger Museum Moi”
Beoordeeld op 12 maart 2017

Ben in het weekend van 27 feb in Groningen geweest speciaal ook voor het museum.
Rodin tentoonsstelling was prachtig.Maar natuurlijk ook de andere werken,zoals van Josef Israels in het museum "Langs moeders graf" ook te bewonderen als standbeeld in de stad.
Aanbeveling, haal een stadswandeling kaart bij de VVV.

Bezocht Februari, 2017
Niveau 2 bijdrager
9 beoordelingen
“Tentoonstelling rodin”
Beoordeeld op 8 maart 2017 via mobiele applicatie

Ik ben vandaag met een vriendin naar het Groninger museum geweest om de te toonstelling Rodin te bekijken. Voor een hapje en drankje bezochten we het restaurant. Topbediening. Snel, vriendelijk en lekker.
De tentoonstelling was zeker de moeite waard om te bekijken in het mooie kleurrijke museum.

Den Haag, Nederland
Niveau 6 bijdrager
178 beoordelingen
117 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 18 nuttige stemmen
“Prachtige collectie in modern gebouw.”
Beoordeeld op 6 maart 2017

Wat hebben we weer genoten van dit museum. Prachtige collecties. Genoten van de beelden van Rodin, maar niet minder van de vele andere exposities. Meer dan de moeite waard.

Niveau 4 bijdrager
33 beoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“expositie Rodin”
Beoordeeld op 6 maart 2017

Wij hebben dit museum bezocht i.v.m. de expositie van Rodin. De route werd goed aangegeven en m.b.v. een audioset kreeg je nog meer info. De andere exposanten waren ook leuk en interessant.

Reizigers die Groninger Museum bekeken, bekeken ook

In Groninger Museum geweest? Deel je ervaringen!