Word beloond met One Key
Rotterdam, Nederland

Knus en gezellig hotel.

Beoordeling van Bastion Hotel Groningen
3,0 van 5 bollen28 jan 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Vriendelijke ontvangst. Kamer oogde wat verouderd. Airco maakte piepend geluid. Badkamer lijkt gerenoveerd, ziet er prima uit. Douchekop wel een beetje treurig.
Op de kamer een nespresso met gratis cupjes, minibar leeg.
Ik was er zakelijk voor 1 nacht, dus weinig ook nodig.
Kamer was iets gehorig, 2 losse bedden.
Het ontbijt was uitgebreid genoeg, prima keuze. Verblijf je er een week zou ik wel wat anders aanraden.
Leuk detail: de receptioniste vraagt hoe je je ei wilt hebben. Vervolgens veranderd zij van plaats, verlaat de receptie en bakt je eitje.
Beneden een gezellige bar met biljarttafel, het zat er ‘s-avonds ook vol.
Gratis parkeren op het terrein en een onbemand tankstation ernaast. Met 4 minuten in de auto ben je bij het gemeentehuis en treinstation. Ligt aan de rand van een industrieterrein, ondanks de drukke weg hiernaast heb ik er geen last van gehad.
Datum van verblijf: januari 2024
Reistype: Bezocht alleen
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Vio.com
  • ZenHotels.com
4.8 km van Bastion Hotel Groningen
Meer hotels in Groningen bekijken
Beoordeeld op 25 november 2023

Fijn ontvangen, vriendelijk en enthousiast. Kregen een kamerupgrade. Kamer 302 en 303, prima kamers. Netjes, schoon, genoeg ruimte om de spullen op te bergen. Best goed matras, prima badkamer en douche. Ontbijt verrassend uitgebreid, goed verzorgd, er wordt zelfs ei voor je gebakken!
Klein min punt; erg gehorig (geluiden van andere mensen in het hotel). Niet van buiten dat wordt door de dubbele ramen goed buiten gehouden.
Voor een eerste ervaring met Bastionhotels, zeker geen slechte!

Kamertip: Redelijk dichtbij het centrum, goedkoper dan in het centrum verblijven.
Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 31 oktober 2023 via mobiele applicatie

Keuken zeer slecht, bediening zeer slecht. Eten drama, schnitzel in de frituur bereid,Geen reactie van barpersoneel, geen andere suggestie. Nog nooit meegemaakt bij Bastion! Slechtste Bastion waar ik ooit heen ben geweest. Hier ga ik nooit meer heen.

Kamertip: Vermijd deze Bastion.
Datum van verblijf: oktober 2023
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 7 augustus 2023

Prima ontvangst en vriendelijk personeel. Servicegericht, we hadden een Taxi nodig naar de stad en die werd voor ons geregeld en stond 10 minuten later voor de deur. Kamer prima verder, eenvoudig maar schoon.
Als vaste gast krijg je een drankje aan de bar.
In de avond nadat we terugkwamen, een gezellige dame achter de bar, nog even wat gedronken en daarna goed geslapen. Volgende morgen een prima ontbijtje verorberd, waarbij er ter plekke nog een eitje naar keuze wordt gebakken. Helemaal prima. Bastion is een goede prijs/kwaliteitverhouding.

Kamertip: Gratis parkeren en evt. met OV (voor de deur) of Taxi binnen 10 minuten in het centrum.
Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 6 juni 2023

Was gewoon smerig.
Douche liep over, zaten haren in, viezigheid en geel aanslag op roestvrijstaal
Eten werd bij het vuil gezet met open prullenbak, na opruimen werd het eten opgediend.
En bij de klacht kreeg ik excuus.. daar heb je niet veel aan

Kamertip: Prima locatie, mooi hotel, maar als de hygiëne is kom ik er geen 2e keer.
Datum van verblijf: mei 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 31 oktober 2022

De kamer en de badkamer waren klein maar schoon; heel zacht en comfortabel bed
De wastafel in de badkamer was toch te klein; toen ik mijn gezicht heb gewassen, heb ik veel water op de grond verspreiden; een speciale doek voor op de vloer zou er heel veel gewaardeerd worden.

Datum van verblijf: oktober 2022