dvelic103236
Uithoorn, Nederland

simpel maar comfortabel

Beoordeling van Bastion Hotel Groningen
4,0 van 5 bollen31 okt 2022 beoordeeld
De kamer en de badkamer waren klein maar schoon; heel zacht en comfortabel bed
De wastafel in de badkamer was toch te klein; toen ik mijn gezicht heb gewassen, heb ik veel water op de grond verspreiden; een speciale doek voor op de vloer zou er heel veel gewaardeerd worden.
Datum van verblijf: oktober 2022
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
3.4 km van Bastion Hotel Groningen
  • Algotels
3.6 km van Bastion Hotel Groningen
Meer hotels in Groningen bekijken
Beoordeeld op 2 oktober 2022 via mobiele applicatie

Toen we aan kwamen rond 03.00 s’nachts zagen we al gelijk een zilvervisje weglopen… (later zagen we er nog 1 lopen) toen we verder in de kamer keken lag er een insect op ons bed, zat er veel stof onder het bed plus een lege fles, de afstandsbediening was vreselijk vies en ergste was nog dat er gewoon een vieze bruine vlek zat op onze toiletrol!

Toen wij iemand van de receptie hierop wezen heeft die gene de kamer globaal schoongemaakt, dit was rond 04.00 uur. Het was fijn dat deze man van de receptie dit voor ons wou doen.

De man achter de receptie gaf later aan dat onze kamer op brandschoon afgevinkt stond. Dit was natuurlijk helemaal een lachtertje omdat dit duidelijk niet het geval was!!

Wij gaan in ieder geval nooit meer naar dit hotel want deze kamer was te ranzig voor woorden…!

Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 21 augustus 2022 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke service. De manager Kimberley zorgt ervoor dat iedereen een top verblijf heeft.
De gehele hotel staff heeft klaarblijkelijk een gezamenlijke doelstelling om ieder gast als koning te behandelen. Met name Stein, die goed weet de wensen van elk gast te realiseren. Het is mijn tweede verblijf binnen twee weken en het niveau ligt zeker op een hoger niveau dan van andere hotels en ook andere Bastions.

Datum van verblijf: augustus 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 27 december 2021 via mobiele applicatie

2 nachten verbleven ivm werk, ondanks de Corona alles prima geregeld mbt diner en ontbijt. Vriendelijk en attent personeel, en voor mij heel belangrijk schone kamer en goed bed. En uiteraard scherp geprijsd.

Datum van verblijf: december 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 september 2021 via mobiele applicatie

De kamer was echt niet goed schoongemaakt; veel stof op tafellamp, vloer, hoofdboard, vieze vloer en zilvervisjes op de vloer en muur. De wastafel er erg klein, lastig om gezicht schoon te maken.
Kortom jammer van ons verblijf in Bastion we komen hier nooit meer terug en raden het zeker niet aan.
De ontvangt bij de receptie was vriendelijk. Helaas geen oplader aanwezig als je elektrisch rijdt.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 23 oktober 2020

Voor een zakenreis dit hotel geboekt. Vlot personeel achter de balie. Keurige kamer, gelegen aan een gang die alleen voor die gasten te openen was die er een kamer hadden. Slim concept waardoor het erg rustig was. Ontbijtbuffet was niet zo uitgebreid als dat in enkele andere hotels waar ik was. Kwaliteit is echter prima in orde. Het hotel ligt gunstig ten opzichte van de snelweg zonder dat je er last van hebt. Aanrader voor een zakelijk verblijf in Groningen.

Kamertip: Hoe hoger hoe mooier het uitzicht.
Datum van verblijf: september 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken