renateleussenkamp
Neede, Nederland

Studiereis

Beoordeling van NH Groningen
4,0 van 5 bollen5 weken geleden beoordeeld
Prima overnacht, tikje lawaaiig ivm stappende jongeren. Verder prima. Kamer kan een beetje renoveerd worden maar prima. Lekker ontbijt
Datum van verblijf: mei 2024
3,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Is er een probleem met deze beoordeling?
Egbert Brinks, General Manager van NH Groningen, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 4 weken geleden
Hartelijk dank voor het schrijven van deze beoordeling. We proberen er alles aan te doen om met name groepen die op stap gaan te weren uit het hotel. Wanneer ze toch gereserveerd hebben, dan proberen we de overlast te beperken, helaas lukt ons dat niet altijd.
Dit jaar nog beginnen we met de renovatie van de hotelkamers.
  • Skyscanner.com
2.5 km van NH Groningen
  • Priceline
0.8 km van NH Groningen
Restaurant
This is one of the terraces around our lounge, a great place to sit outside and enjoy your breakfast :)
  • ZenHotels.com
  • Official Hotel Site
5.6 km van NH Groningen
Meer hotels in Groningen bekijken
Beoordeeld op 9 mei 2024

Kamers waren netjes en kompleet. Voorzien van alle voor reizigers noodzakelijke items, koelkast, kluisje.

Datum van verblijf: april 2024
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NH Groningen, General Manager van NH Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2024

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en hoge score voor NH Groningen.

Beoordeeld op 29 april 2024

Wij zijn terugkerende klanten. En we worden goed verzorgd. Het is een fijn hotel en is altijd fijn verzorgd en schoon!

Datum van verblijf: april 2024
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NH Groningen, General Manager van NH Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2024

Wat fijn om te lezen dat u als vaste gast waardering heeft voor onze o.a. onze schoonmaak in NH Groningen. We zien u graag terug.

Beoordeeld op 25 maart 2024

Super vriendelijke medewerkers en heel hartelijk ontvangen. Gelukkig konden we onze kamer upgraden en later uitchecken. Het leek alsof we echt op vakantie waren in het buitenland. Het was een meiden weekend en we wilden van alles kunnen genieten. Voor het eerst in Groningen en gelijk de eerste avond werd onze weekendje door een gemiste opstapje naar de gallemiezen geholpen. De medewerkers hebben ons tot op de laatste dag enorm geholpen. Echte, NH Groningen kan bij ons echt niet meer stuk!!! Wij zijn ze heel erg

Datum van verblijf: maart 2024
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NH Groningen, General Manager van NH Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2024

Hartelijk dank voor deze mooie enthousiaste beoordeling! Fijn om te lezen dat de medewerkers het verschil hebben gemaakt in NH Groningen. Wel jammer dat het weekend niet heeft gebracht wat jullie graag wilden, maar daar speelde het hotel geen rol in. Wel fijn om te zien dat we het leed konden verzachten en dat het weekend aanvoelde als een vakantie in het buitenland.

Beoordeeld op 14 maart 2024 via mobiele applicatie

Prima hotel met lekkere grote bedden. Helaas werkte ons koelkastje niet, later gemeld maar hadden t niet echt nodig. Goede douche en grote tv. Badjas en strijkijzer (niet nodig) verkrijgbaar bij receptie. Als je niet elke dag de kamer last schoonmaken krijg je p.p een voucher voor gratis drankje in de bar/restaurant, netjes.

Datum van verblijf: maart 2024
NH Groningen, General Manager van NH Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2024

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest.

Beoordeeld op 26 februari 2024

Goed verblijf naar tevredenheid,
Bedden waren goed, die badkamer was minder, wie zijn niet voorgelicht dat er ook een ligbad in de badkamer kan zijn en niet een inloopdouche, wat we liever hadden.
We moesten naar het UMCG dus het Hotel heeft de perfecte ligging,

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NH Groningen, General Manager van NH Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2024

Hartelijk dak voor uw beoordeling. Een klein aantal kamers in het hotel hebben een ligbad, dat u deze heeft gekregen is dus toeval. U kunt bij aankomst in het hotel ook uw voorkeur doorgeven, indien mogelijk kunnen we hier dan rekening mee houden.