astrid e

Prima hotel vlakbij centrum

Beoordeling van NH Groningen
4,0 van 5 bollen14 mrt 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Prima hotel met lekkere grote bedden. Helaas werkte ons koelkastje niet, later gemeld maar hadden t niet echt nodig. Goede douche en grote tv. Badjas en strijkijzer (niet nodig) verkrijgbaar bij receptie. Als je niet elke dag de kamer last schoonmaken krijg je p.p een voucher voor gratis drankje in de bar/restaurant, netjes.
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
NH Groningen, General Manager van NH Groningen, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 18 mrt 2024
Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest.
0.4 km van NH Groningen
Exterior view
  • Mercure
2.5 km van NH Groningen
Restaurant
This is one of the terraces around our lounge, a great place to sit outside and enjoy your breakfast :)
Volledig restitueerbaar
5.6 km van NH Groningen
Meer hotels in Groningen bekijken
Beoordeeld op 26 februari 2024

Goed verblijf naar tevredenheid,
Bedden waren goed, die badkamer was minder, wie zijn niet voorgelicht dat er ook een ligbad in de badkamer kan zijn en niet een inloopdouche, wat we liever hadden.
We moesten naar het UMCG dus het Hotel heeft de perfecte ligging,

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NH Groningen, General Manager van NH Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2024

Hartelijk dak voor uw beoordeling. Een klein aantal kamers in het hotel hebben een ligbad, dat u deze heeft gekregen is dus toeval. U kunt bij aankomst in het hotel ook uw voorkeur doorgeven, indien mogelijk kunnen we hier dan rekening mee houden.

Beoordeeld op 24 februari 2024

Via het UMCG een kamer kunnen boeken bij het NH hotel.
Hartelijk welkom geheten met alle informatie op een brief.
Kamer 301 toegewezen gekregen een mooie en schone kamer.
Alleen waren de bedden echt heel erg hard na een lange dag in het zkh was dat toch wat minder.
Ontbijt was echt super! Ruime keuze aan broodjes,sapjes en beleg.
Bij het uitchecken de pasjes vd kamer terug gegeven aan de balie verder geen vragen gehad over hoe de overnachting was oid.
Al met al blij dat we van het hotel gebruik konden maken.

Datum van verblijf: februari 2024
NH Groningen, General Manager van NH Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2024

Fijn om te lezen dat alles naar wens was tijdens uw verblijf in NH Groningen.

Hartelijk dank voor het schrijven van een beoordeling.

Beoordeeld op 31 januari 2024

Voor mijn werk logeer ik iedere week in dit hotel. Het is een fijn hotel met een gemoedelijke sfeer, gelegen op loopafstand van het centrum van Groningen, tegenover het UMCG. De kamers zijn stil en absoluut niet gehorig. Het personeel is bijzonder vriendelijk en gastvrij en geven je meteen een welkom gevoel. Het ontbijt is een absolute aanrader!

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels

Beste Marieke, wat fijn om te lezen dat u ons zo waardeert en dit ook keer op keer zo ervaart.

Graag tot een volgende keer in NH Groningen.

Beoordeeld op 30 januari 2024 via mobiele applicatie

Prettige en vriendelijke ontvangst, al vaker in dit hotel geweest. Goede ligging en binnen 5 min loop je naar het centrum. Parkeren kan bij parkeergarages in de buurt of bij hotel zelf.
We vragen altijd om een kamer zo hoog mogelijk, je hebt dan mooi uitzicht over de stad. Zaten nu op de 9e verdieping.
Ontbijt is prima verzorgd en voldoende keuze. Als ik toch een punt van aandacht zou moeten geven, is dat de deuren van de kamers door de drangers erg hard dichtslaan. Je wordt er van wakker, wanneer gasten laat ‘s-avonds naar de kamer gaan.

Datum van verblijf: januari 2024
NH Groningen, General Manager van NH Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2024

Bedankt voor de mooie en uitgebreide beoordeling. Goed om te lezen dat u onze ligging en uitzicht waardeert.

De deuren moeten vanwege de brandveiligheid goed in het slot getrokken worden door de deurdrangers. Dit geeft weleens overlast, maar een goed alternatief hebben we nog niet gevonden.

Beoordeeld op 24 januari 2024

Prima hotel, gebruikt voor bezoek aan tegenover gelegen UMCG. Heerlijk rustig en schoon, prima bedden en eetgelegenheid in het hotel die echter in de weekends gesloten is.
Geen groot probleem want Groningen heeft veel en gevarieerde horeca gelegenheden op loopafstand.
Ik vond de prijsstelling stevig-dat moet beter kunnen.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NH Groningen, General Manager van NH Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 januari 2024

Bedankt voor de mooie uitgebreide beoordeling. Goed om te lezen dat u, uw verblijf in NH Groningen heeft gewaardeerd.

De prijzen zijn inderdaad mee gestegen met de kosten. De kosten voor een hotel zitten vaak in arbeid en energie en beide zijn de afgelopen tijd duurder geworden, helaas moeten we dat ook doorberekenen in de tarieven.