Voor onze trouwdag hadden wij een suite met een vijfgangendiner gereserveerd bij dit hotel.
Om half zeven namen wij plaats in het restaurant. Op dit moment kregen we ons welkomstdrankje. Om kwart over zeven werd de eerste gang geserveerd en rond acht uur de tweede. Toen hebben we aangegeven bij de bediening dat wij 's avonds nog plannen hadden, en dat we het wel lang vonden duren tussen de gangen. Wij hoorden toen van de persoon die onze tafel bediende dat "onze tafel vandaag geen prioriteit had" (letterlijke quote). Hierna was voor ons de glans er wel een beetje af. Toen wij na half negen pas ons hoofdgerecht koud opgediend kregen met daarbij ons tweede drankje, de wijnsuggestie van de bediening, zaten we inmiddels in een compleet leeg restaurant. Door het lange wachten, maar ook vooral het gevoel dat we niet welkom waren, hebben we het hoofdgerecht en de wijn teruggestuurd en zijn we vertrokken. Wij hebben 's avonds nog ergens anders gegeten. Op onze trouwdag.
Onze klacht hebben wij besproken met de general manager, Emile, via email. Ook hebben wij om compensatie gevraagd omdat wij nog ergens anders hebben moeten eten. Dit was de reactie:
"Wij bereiden het eten vers op moment van bestellen in de keuken en ondanks verschillende dieetwensen zijn de gerechten in een normaal tempo geserveerd en voor een 5 gangen diner, dit duurde niet langer dan gebruikelijk. Het is erg vervelend dat u zich niet welkom voelde bij ons personeel en ik heb dit besproken met hun en zal hier aan gaan werken om dit in de toekomst te voorkomen."
Wees dus gewaarschuwd. Het is normaal bij dit hotel om na 2 uur en 3 kwartier nog geen hoofdgerecht te hebben, en hoewel de bediening ons letterlijk vertelde dat onze tafel geen prioriteit had (in een leeg restaurant) was het slechts ons gevoel dat we niet welkom waren.
Zware tegenvaller. Totaal het geld niet waard, en ze zijn dus ook niet bereid om problemen op te lossen met ontevreden gasten.